Februar regner bort, og frem kommer våren! 🐝

 

God kveld og siste dagen med februar for denne gangen! 

 

Det er ikke bare februar som forsvinner, vinteren er på hell og mars og våren vil opp og frem! Så bra…Vi er sikkert en stor gjeng som er lei nå, lei vinteren og vi vil ha mer uteliv og sol i ansiktet..Sommerfugler og blå himmel og fine fløffy skyer! De første blomstene som hestehov og blåveis og hvitveis! Kan ikke annet enn å si det skal blir sååå deilig! Vinteren har vært lang og tung…Ikke alle har tid eller penger til å brekke opp med en tur sydover..Selv om det skulle vært på BLÅ resept! 💙 Lønninga fra blogg kom på mail i dag, vel det kunne vært håp om bedre timelønn! Den har ikke blitt indeksregulert på lenge…Det er helt sikkert! Så sier igjen, er det noen firmaer der ute som vil sende meg sko, klær, sminke, garn, tekstiler så kjør på! 

 

I morgen er det fredag, tenker jeg skal unne meg et stykke kake! Trenger ikke være marsipankake…Men noe søtt, noe som frister – der og da!

 

Så da sier jeg en riktig God kveld og februar er på tampen og du jobbet sikkert GRATIS i dag….Noe å tenke på for dem som er tillitsvalgt..Gi og ta…En kompensasjon er aldri feil! 🌸 

 

GOD KVELD!

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. ja nå er vi ferdige med vinter,men av erfaring hvet jeg att vi iallefall får litt snø til før våren tar skikkelig tak hos oss,men nå nyter vi snøfrie dager og det liker jeg.
      Kake ja ,jeg er inne i en streng regime for meg selv og spiser ikke noe søtt for tiden ,men appelsinene er skikkelig gode for tiden og dei nyter eg hver dag

      1. Godt med litt regime innimellom..Jeg hadde det i fjor vår og sommer! Var ganske streng med meg selv.
        Men jeg går såpass mye så går greit nå. Så tenker det er litt energi..
        Vår blir deilig, men april er alltid lunefull så der kan det komme snø igjen.
        Nå er det meldt varmt i 21 dager her hos oss. Altså ingen kuldegrader. Så mars blir bra tror jeg.

    2. Får håpe vi er ferdig med vinteren ja, det hadde vært deeeeilig…. 🙂 den kaka ser jo såå nydelig ut – jeg skal også unne meg noe i morra – og lørdag…. 🙂 i morra ettermiddag skal jeg ut og spise middag med pappa og dama…. det er min 80-årsgave til han! Det blir kooooos <3 klemmer

      1. Kaka er fra baker Nilsen Cafe…Mye lekkert der. Så tenker at jeg kjøper et kakestykke der neste gang jeg
        er i Horten. For det var nye godt i disken ja. Men skal ikke til Horten i morgen.
        Har faren din dame? Så koselig da. Ikke noe er bedre enn det..Det blir koselig å spise ute, og gratulerer
        med din pappa <3 Klemmeer..

    3. Ja nå skal det bli godt med vår og sommer 😊🌞
      Det går fort noen timer hvis man skal skrive innlegg og holde seg oppdatert på blogg ja. Ikke mye å tjene på det, men jeg syns det er koselig når jeg føler for å bruke tiden på det. Er desverre ikke så veldig flink til det for tiden. Det kommer seg kanskje igjen 😊
      Fin kveld og natt til deg…klem 🫠

      1. Det skal bli deilig med sol og varme og sjøluft i håret igjen..Gleder meg.
        Som sagt denne vinteren har vært lang altså..Sliten av snø og kulde. Vi er ikke
        vant til det her nede. Lite penger å tjene, det har lissom krympet..fikk mer utbetalt tidligere.
        Nå må man ha mange lesere for at det skal blir en slant. Men det er hobby, man sysselsetter seg selv og andre..
        natta <3 klemmer herfra.

    4. Deilig at det går mot vår.
      Du får smøre deg med tålmodighet så får du nok et tilbud om samarbeid snart. Datt et inn i mailboksen min i i forrige uke. Blir ikke rik, men gøy likevel.

    5. Den lekre kaka!!! Ja, det våres og lønna kom! 0.00 kr denne måneden! 🙂 Men det bryr jeg meg ikke så mye om jeg da. Jeg bare koser meg med å blogge jeg. Ha en fin kveld. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg