Februar, fredag, fri – FFF

 

God fredag herfra Fredrikstad—-det regner og det er deilig! 

 

Kanskje veiene hjelper på Ut for å klaske tennis 🎾 slik at man kan trene litt!

 

Jeg skal rydde og vaske kåken – det er greit å få gjort! Forrige helg tok jeg og renset sluk både på badet, og vaskerommet! Plukker fra hverandre alt og tar en skikkelig rengjøring av smuss og såperester! I samme slengen vasket jeg beholder i vaskemaskinen der man har i såpe. Tok den helt av og skrubbet…Legger seg rester av såpe og slagg der også! Og ikke nok med det, så tok jeg opp silen i oppvaskmaskinen  og renset og vasket og skyllet – så godt å få gjort.. Og etter det kjørte jeg en tom maskin med litt edikk..Samme gjorde jeg med vaskemaskinen, kjørte den tom med litt edikk og høy temp! 

 

Litt ekstra hver gang man tar et tak her hjemme! Vil jo aldri være feil… 🙂

 

Nå kaffe og så kjører jeg på her i heimen! Bildene jeg viser er naboens katt! 🐈 kjempesøt…

 

18 kommentarer
    1. Så søt katt. Liker tydeligvis ditt selskap. Så flink du var i huset. Dette burde nok jeg ha gjort også. Og nå kjører du på igjen. Lykke til med vaskinga og riktig god fredag🙋🏼‍♀️

      1. Takk, altid noe å pusle med her hjemme og litt og litt hver uke..
        Så drar man det med seg tenker jeg. Katten er så fin og kosete.

    2. godt å få gjort ja helt klart ,mange som aldri tenker på att det legger seg i sluken ,såg mye rart da jeg jobbet i iss :=) kos deg hjemme i dag ,jeg er bedre i kneet så vi får se om jeg rusler en aldri så liten tur

    3. Vaska badet må jeg gjøre når jeg kommer hjem. Ble syk i natt men sov meg frisk så det var deilig med en slik dag. Har alt både vaska tøy, vaska opp og kasta noe søppel i dag. Søster og mann har kommet inn i ny leilighet nå, skal besøke dem til uka, venter på svar om når de er hjemme. Er en kort togtur til Mjøndalen så det går greit en tidlig kveld. Fint med lengere dager nå og sol innimellom. Men det er ennå vinter så man må ikke la seg lure. Vil heller svette litt nå enn og bli sjuk med feber. Ha en fin dag.

      1. Så koselig med med søsteren din, det er ikke langt unna. Har jo tatt toget den strekningen selv.
        Koselig å besøke familie og se hvordan de har det i den nye leiligheten.
        Du har fått unna en del du, kjekt å ta et tak i heimen..Håper du holder deg frisk og at
        sykdommene forsvant i løpet av natta…Ha en riktig så fin ettermiddag og kveld.

    4. Her snødde det store flak da jeg sto opp, men nå er tåka tjukk og det drypper fra taket. Akkurat det jubler jeg av 😊 Det er godt å få ordnet opp litt over alt hjemme, og det trengs i blant. Du minnet meg på at jeg også må vaske beholderen til såpe og skyllemiddel i min maskin 😉 Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Veldig bra å ordne litt i heimen. Det var derfor jeg lagde dette innlegget, for slike ting er fort gjort å glemme..Ikke
        alle har en mann i huset og damene ser ikke alltid etter slikt. Men en god venn av meg er rørlegger så da lærer jeg noen triks..
        Kos deg med kvelden…klemmer <3
        P.S..topp med regn og tåke slik at snøen forsvinner…

    5. Her har det vært regn – tåke – sol…..! Jeg har hatt med jobb hjem, og drivi med det + at jeg har gått min vanlige turer! Du er flink – jeg får ta et tak i morra eller søndag! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg