februar er snart på hell – nesten

 

Denne korte måneden ble litt lengre. Det skjer jo så innimellom vet dere. En dag ekstra å jobbe. Som vi ikke får betalt for. Vi som har månedslønn. Vi har den samme lønna om måneden er 28 dager eller 29 dager! Litt kjipt egentlig. Men får stå det av….Lite jeg får gjort med akkurat den saken!

 

Ikke alle kriger det er verdt å kjempe for. Noen kriger bør man velge. Men ikke akkurat februar-krigen 🙂 Heldigvis fredag og fri noen dager. Men ikke noe fest og sånn på meg <3

 

Og i disse tider så blir det enda roligere. Ikke noe vits å utsette seg for noe spesielt denne helgen. Får bare følge med på nyhetene. Jeg er ikke hysterisk jeg altså. Men et virus hvor ingen er immune eller noen vaksine finnes, det er litt spesielt…

 

Er litt skremmende. Det ligger bak i hodet litt hele tida. Jeg handlet for mamma i dag. Jeg brukte engangshansker 🙂 Mange mennesker tar i disse vognene og kurvene. Og mange mennesker i Fredrikstad har vært på vinterferie i Nord-Italia og flere i karantene og venter på svar! Så tror jeg bare tusler litt rundt her i helgen jeg. Ikke at jeg farter såååå mye ellers altså! Men nå minimalt 🙂 Er været ok så pusser jeg vinduene! 

 

 

Frykt ikke at ditt liv skal ta slutt. Frykt heller at det aldri skal begynne.

8 kommentarer
    1. Ja denne dagen kommer slik av og til 🙂

      Visste ikke at en IKKE fikk lønn for denne dagen……… Jeg skal jobbe ekstra denne helgen…….. skal på kveldsvakt i dag……. så jeg får betalt for den 😀

      Ja håper dette KORONA-viruset visner hen ganske fort………….

      Ønsker deg en god helg!

      klem

      1. Tusen takk, månedslønn er fast lønn. Om det er 30, 31, 28 eller 29 dager i en måned…
        Vi får håpe viruset dør av seg selv her i Norge! Det er jo vår og sol og varme snart…God vakt og god helg…klemmer…

    2. Verst for de som er født den 29 februar, neiii ,, forresten, de holder seg jo ung veldig lenge 😀 Lykke til med dagens gjøremål. Vi holder oss en smule i ro i disse tider vi også 😀 Riktig god helg 🙂 Klem

    3. Jeg har sett flere med masker foran nese og munn når jeg har tatt fly i det siste, ofte hele familier. Ser litt rart ut. Litt uvirkelig, liksom. Og det går noe helst bra med de fleste av oss! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg