Favoritt

 

Handlet litt for noen dager siden. Går ikke så mye mat nå! Men må jo ha litt å spise hver dag og middag hver dag! Mye middag har jeg i fryseren. Den blir aldri tom..Men det som blir fort tomt er melk og yoghurt. Det går det masse i. Og ost..Og kaffe og te! Bananer går det også en del av her. Lett å ta med seg i farta…ut på tur og litt sulten!

 

 

Vedlig gode. Brukte ris og stekte grønnsaker til! Laksenuggets.

 

 

Favoritt-osten min. Utrolig fin pris og den gode smaken! Mye mer smak i den enn den “vanlige” gulosten! I dag blir det noe kylling kanskje! Hvis jeg ikke hopper over middag og bare steker med et par egg! Vii hadde pølser på jobb i dag og det var veldig godt! Mett enda…

 

Det er helg – skal hoppe i dusjen etter turen! 🙂

10 kommentarer
    1. Bevares..de der laksenuggetsene var datovare på Coop her også. Jeg vet, for en av pakkene ble med meg hjem. 😎Putta den i frysen inntil videre.

      1. Herlig, var veldig god. Og hadde også chilisaus til. De var jo ganske stive i pris så derfor sikkert. Nesten dyrt fordi om det var 40 %.

    2. Som du har handlet. Fant selv over 1 kilo lammekjøtt saltet i kjøleboksen på Spar. 50% avslag og den ble med hjem og rett i frysa. Den osten har jeg ikke smakt på, men passer på å handle ost som er på tilbud og halve osten går i fryseren. Finner stadig noe i fryseren som blir gode middager.

      God helg til deg!

      1. Mye å finne hvis man roter litt rundt i slike kasser med nedprisede varer! Mat er dyrt og man må tenke hele tida 🙂 God helg til deg også og tusen takk! 🙂

    3. Favoritten min blant disse tingene er den havrelunsjen med eple og kanel. Spiser OFTE 🙂 Raskt og greit til lunsj. BLir ikke kjempmett liksom, men det hoder en stund 🙂 Hva skal du i helgen da Solliv?

      1. Ja, den er virkelig god. Bruker den til frokost eller sånn jeg..Rekker ikke spise før jeg flyr ut den døra om morgenen. Blir mest å slappe av for meg. Blir veldig sliten av å jobbe! Og denne uka har hatt mye vondt i ryggen..Så blir ingen Oslo-tur på meg i morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg