fargesprakende fyrverkeri

 

HØST

 

Fra en tur i går kveld, og synet som møtte meg var nesten eksotisk og veldig vakkert og fargerikt..Slike bilder brenner seg fast. Det er magi i malerpenslene til naturen. Den største kunstneren av dem alle! Men her hadde han overgått seg selv synes jeg da..

 

 

Dette gjør mine turer verdifulle..når alle sansene kan benyttes. Det som vi sanser husker vi…!  Derfor må vi være flinkere til å bruke sansene våre! Viktig å memorere gjennom syn, hørsel og lukt, berøring – ja alt på turen. Jo, flere sanser som er i bruk jo bedre, og flere opplevelser <3 Jeg liker også å lukte høsten..Det er helt annerledes enn en sommerdag! Vel, trenger jeg å si mer….kom deg ut på tur! kort eller laaaaang…og stikk nesa dypt ned i mosen! 

 

Nyt i vei…det er høst!

14 kommentarer

Siste innlegg