fargespill i hverdagen

 

God fredag, venner! 

 

Jeg jobber ikke på fredager, jeg jobber hjemme…Så straks dette innlegget er ferdig så blir det å hive ut tepper og ta en sjau her inne…Etter hvert rydde unna litt jul, men blir ikke denne helga..Men blir godt å få et luftigere hjem igjen! Etterhvert og se fremover mot våren om en stund! Jeg manipulerte dette bildet slik at bare rødfargen kommer frem..Lyset og farger er borte..Man tenker må man man velge??? Farger eller fargeløs..Eller noe midt i mellom..Hvis ikke blir det glorete! Ikke akkurat dette da, men dere skjønner sikkert hva jeg mener! 

 

Nå er det igjen grønn vinter ute! 

 

 

Bildet er ikke manipulert…Men gresset denne vinteren har aldri vært grønnere..Naturen ser ut som en stor fotballbane! Jeg liker det, alt blir litt enklere når det er slik..Det jeg har friskt i minne er den fredagen jeg hadde vært i Oslo og vaset gjennom skogen her i dyp snø med en haug med julegaver, rundt midnatt…Det var tungt og verre enn tungt..Etterpå ble jeg jo sjuk igjen for ørtende gang denne høsten/vinteren! Med en eller annen form for bihulebetennelse! Etter voldsom kulde og så mildvær..slitsomt! 🥰 

 

 

Dette bildet er heller ikke manipulert, det var bare grått denne dagen! I mørket er alle katter grå…er det noe som heter! Nei, nå går det mot lysere tider og jeg tenker det blir deilig…Fange dagen med lys! Det kan jeg like…I dag: Blå himmel og sol etterhvert..varmegrader. I LOVE ❤️

 

Ønsker deg en fin dag med alle fargene, se dem og finn dem og samle dem i sammen…Kos deg! Verden blir vakrere med farger……Tenker jeg!

 

GOD ROMJUL

 

20 kommentarer
    1. Er litt hvitere her kan jeg love, men det forsvinner nok nå. Vært mye regn og mildt også. I dag skal jeg surre rundt her, vaske ETT rom og gå på kafe. Deilig med noen flere surredager før jobb igjen mandag…

    2. Grønn vinter hos deg. Her er det snø, null sol den får jeg i februar. Det er blåse seg bort dagen, men holder meg inne i nærheten av ovnen.😂
      Blir godt med hverdager igjen. Godt nyttår til deg.Klem

      1. Hverdager er alltid bra!
        Denne grønne vinteren liker jeg godt..Du får kose deg inne med håndarbeid og fyr på ovnen..
        Mye uvær hos dere nå – klem til deg..

    3. I fjor var det grønn vinter hos oss, men i år har vi hvit jul. Håper bare at vinteren blir stabil uten for mye is og holkeføre.

      Kjempefine bilder du har tatt 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og en kjempefin og god nyttårshelg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    4. Kult bilde av deg!🤗👍🏻
      Utrolig grønt gress!😱
      Kan love deg at her er det ikke mye barmark.😅
      Godt at du har en dag i uka du kan jobbe hjemmefra og ikke må stresse avgårde på morgenen.🤩
      Kos deg den siste fredagskvelden i 2022.🌟✨

      1. God kveld, jeg jobber ikke 100 % – det er deilig..Fredag er fridag! Topp..
        Tusen takk, ja her er det skikkelig grønn vinter og grønn jul…liker det godt!
        Kos deg masse med kvelden og nyt <3

    5. Så kult bilde av deg i fargerik lue mot svart hvitt ellers. 😀
      Fint innlegg!

      Her har dagen gått med sjakk på tv, en liten gåtur med Nemi, tur på kirkegården, og lage middag. 🙂
      Kos deg i kveld! Klem <3

      1. Tusen takk, flott dag hos dere da..
        Her har jeg ryddet og vasket, gått tur og handlet, dagen gikk den..
        Middag ble det også ja..
        Fin kveld, klem.. <3

    6. Stilig bilde av deg – men, det er viktig med farger bare ikke glorete! Det været vi har nå er håpløst – dere er jammen heldige at snøen er borte. Her er det snø og is og fysjameg…. men det regner, så mulig at isen i bakken her forsvinner, sånn at jeg kan kjøre bilen hjem?? Jeg bor jo midt i en bakke – og kan ikke kjøre, for ingen strør…..! Grrrr… bilen står i gata på oppsida…! Håper du blir orntlig frisk snart – det er slitsomt å ha det sånn! God klem <3

      1. Tusen takk, det været altså…håper det regner masse da så isen forsvinner..Man vil jo ha bilen hjem..
        Strø er ikke lett heller for det sklir bort. En stor bakke opp til meg også..Ikke gøy, når det er glatt..! Men nå er
        det grønt og fint..deilig..
        Tatt tid denne sykdommen, 6-7 uker med alt altså..sikkert hatt bronkitt også og slimhoste har jeg hatt i 6 uker.
        Innmari kjedelig…Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg