får ta en omgang i dag å vel

 

God fredag…varmt og godt enda…spist litt. Etterhvert ta en runde med støvsuger og vask av gulv. Gidder ikke utsette det til i morgen. Kjedelig å stå opp på en lørdag og vite at det henger over deg..Slappe av i 2 sekunder..Så drar jeg frem dråket…Greit for alt som er gjort sa kjerringa…Etterpå drar jeg og bader igjen. En omgang med bad også…blir aldri feil..Den laaaaange uka på jobb er i mål…Tror det er den lengste uka i hele mitt liv.

 

Jeg vil jo bare bade 🙂 Det er det jeg vil…Viktig å ha integritet….hehe…Men nu er det dags for ukas rengjøring….Tjo ho her blir det fint…Pleier å klippe plen på fredager også…Men akkurat nå helt brunsvidd. Er det vanninghsforbud, så vanner man ikke plen altså! Det gjør man ikke… Ellers så gikk det ikke veien for Jensen i dag! Sånn er livet – han er vel skurk da… Får lese meg opp litt i kveld… Men jeg får det ikke til å stemme jeg..Men jeg som er naiv sikkert <3 

 

Kos deg …

8 kommentarer
    1. Den er brunsvidd min plen også. Men jeg vannet i går. Vet ikke om det er vanningsforbud her. Har ikke sett noe om det. Men det skal jo regne en del i helgen, så det vil sikkert hjelpe på 🙂
      Du er flink å bade og greier du. Jeg har enda ikke badet, men sommeren er jo ikke over enda 🙂
      Kos deg masse med helgen ♥ Klem

      1. Bade er deilig…frisker opp et trøtt og slitent hode…kropper friskner til…Føler at det er helse altså…her fikk vi SMS at det ikke er lov å vanne…Fin kveld og klem…

    2. jeg dropper husarbeidet,er jo ikke inne og roter,i dag er den varmeste dagen hos oss 32+ og da står ikke sola på måleren ,har vært bortafor i hele dag vaksine mot en spesiell type flått og kortison i hofta ,mye stikking :=) nå venter jeg på elste datter og hennes forlovede,vi skal grille og etterpå tipper eg att vi jentene tar en tur ned til sjøen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg