et sted å høre til

 

Fantastisk!

 

Nå har jeg gjort noe jeg nesten aldri har gjort før! Jeg har sett serie! “Et sted å høre til”! En serie jeg fant på NRK. Sett litt da og nå! Og nå er jeg ferdig  – 6 sesonger. Har jo sett en serie før da, men 6 sesonger og så mange episoder??? Det er lenge siden!  Må være Sopranos som hadde denne rekorden her hos meg! Men angrer ikke. Dette var vakkert og aldeles altoppslukende serie med intriger og kjærlighet og spenning! Og jeg er jo overhodet ikke noe TV-menneske.

 

Men Korona preger våre liv. Mister jo friheten på en måte! Og for meg så er det nesten ingenting som er verre enn å miste friheten min! Gjøre det jeg vil hele dagen lang……….DET er frihet for meg! Noen timer blir jeg bundet opp på jobb, det er greit. Penger må man ha, men hadde jeg økonomisk frihet….vel da vet jeg svaret! 

 

Alle trenger å ha et sted å høre til! Enten det er huset/leiligheten man er knyttet til eller en familie eller begge deler! Men vet dere – jeg tror jeg kommer til å se denne serien enda en gang…hehe…Men ikke i morgen! Nå skal jeg lese litt utover. Har jo ikke rukket å lese bøker i det siste…Nå ligger: “Der krepsene synger” her ved siden av meg – Begynner kanskje på den i helgen! <3 Har litt blader å titte over og kanskje noe stæsj å hekle på. Ja, dere vet – det er deilig å ha nok å gjøre. Kos deg videre med kvelden! Det skal jeg <3 

 

Fin fredagskveld til akkurat deg! 

14 kommentarer
    1. Hmmm – jeg er ikke no flink til serier…. er nok for urolig! Men – sikkert moro! Jeg føler også at mye frihet blir borte med korona, men jeg gjør jo stort sett det jeg pleier! Var jo stort sett på turer i skauen og ved sjøen tidligere også – ikke noe ute på byen eller en altfor ivrig urban jente, så jeg koser meg veldig! Det verste syns jeg er usikkerheten i møte med andre – på jobb og butikken for eksempel….! God klem til deg <3

      1. Ikke jeg heller. Ser jo ikke så mye på Tv. Men nå ble ho mor helt hekta…! Jeg liker jo å reise litt her og der med tog og buss! Men ikke enkelt…Gå i selskaper innendørs gjør jeg ikke nå! Klem..

    2. Jeg tror ikke jeg har sett den serien.
      Lurer på om ikke min mor har pratet om den?
      Det er kjekt å bytte på litt med lesing og tv- titting.
      Du har nok å finne på i alle fall😊. Kos deg med kvelden.
      Klem😚

    3. Ikke sett Et sted å høre til..Sett noen serier og har man først begynt å følge med og den er bra ..blir man litt oppslukt av å se en ny episode 😊 Nydelig bilde.. Fredagsklem 💞

      1. Utrolig bra og jeg ble hekta fra første episode. Ligger ute på nett-tv eller søk i boksen hvis dere har fiber! Og T-We 🙂 tusen takk, bildet ble tatt i går i det fantastiske været! Klem…

    4. Det er en fantastisk serie. Lett å bli hekta ja.
      Jeg har også sett ferdig hele serien.
      Kan virkelig anbefales.

    5. Den tror jeg ikke remoten her i huset har snerta innom 😀 Men tittelen er perfekt.. vi trenger absolutt et sånt sted 🙂 Ha en flott helg der i sør.. Klem 😀

    6. Jeg har sett hele serien. Ble noen nattetimer med lite søvn. Kunne ikke ha tv for meg selv på kveldstid.
      Serien anbefaler jeg gjerne. Den bygger på en historie fra virkeligheten.

    7. Ja, viktig å høre til et sted. Jeg knyter bånd til stedene jeg bor. Men stedene er ingenting uten oss inni. Så jeg tenker at det ikke er stedene kanskje likevel. Men meg og Hr Frodith. Det er vi som tilhører. Jeg ser på masse serier, men ikke sett denne. Det var et nydelig bilde du hadde her. Som gull nesten <3 Han en fin lørdag Solliv. Klemmer <3

      1. Veldig viktig. For meg er huset mitt alt! Det er her jeg bor og hører hjemme og trives. Her slapper jeg av..Serien var bare helt fantastisk vakker…Du får finne den frem! Ønsker deg en fin dag…klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg