Et par dager nå så kunne man levere avfall i nærheten der man bor

 

Jeg hadde et par poser med el-avfall så tuslet av gårde etter jobben! Tur + rydding på en gang er ganske så greit! 

 

Mange kjekke karer og damer som tok i mot søppelet og fikk det på rett plass! Flotte ting altså, dette skjer jo en gang i året..Men øk gjerne intervallene..Sånt synes jeg er kjekt altså! Man rydder på våren, men også gjennom sommeren vil jeg tro..

 

 

Etterpå gikk jeg meg en lang tur i skogen…og til sjøen!

 

Så utrolig deilig vær altså! 

 

 

 

16 kommentarer
    1. koslig med en skogstur ,ja det er godt å få rydda ,jobber med det vi også ,farlig avfall og småelektrisk får vi levere iallefall 2 ganger i året om det ikke er tre ,da kommer dei til bygda og henter på en fast plass,veldig kjekt

      1. Var så deilig skogen i går. Kjekt hos dere. Enkelt når levering er slik som hos dere.
        Man trenger alltid å rydde å bli kvitt ting og tang. Deilig.
        God morgen og og nyt dagen! 🙂

    2. Jeg har samlet på meg noe el-avfall seg som jeg skal kaste til gjenvinning om ikke lenge, dersom ikke borettslaget setter opp en konteiner. Noen ganger gjør de det, men det blir nok før ut i mai en gang. Jeg skal rote litt rundt i skapene mine, for jeg har noen batterilys som ikke lenger er helt på topp. Endelig er våren her med sol og god varme, og det er så godt. Ha en nydelig midtiukendag, klem 🤗

      1. Ja, det blir jo en del ting. Jeg har allerede funnet litt mer..Men får samle opp og leveres neste gang.
        Jeg er jo ikke i mål med ryddinga mi, skal gjennom alle skuffer og skap..
        Klem til deg 🙂 nyt kvelden..

    3. Hmm – det var en kjekk ordning! Her har vi sånn mottak av farlig avfall i et låst skur på en bensinstasjon borti gata…! Funker greit, drar dit med malingspann osv….! Rydding må til …. klemmer <3

      1. Ja innmari kjekt og deilig å rydde. Jeg er ikke i mål.. Men er i gang… Med å dykke ned i alle skuffer og skap 😀fin ordning hos dere…
        Natta vennen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg