et eple om dagen

 

God morgen til dere. Det er mandag og jobb. Været har snudd og sola skinner. Så vi får nyte dagen i dag også. Mange har ferie og koser seg med den. Ferie. Vakkert. 5 små bokstaver har en stor forskjell på livet vårt. Det er rart å tenke hvordan man gleder seg til late dager og sol og ferie. Det er magi. Det er noe alle ser frem i mot. De fleste da. Ha fri, gjøre som man vil. Jobbe hjemme eller på hytta og henge med folk. Grille og sene kvelder.

Det er noe herlig glede over denne tiden.

Kos deg med dagen da……

P.S. Eple fra hagen…

 

Mandag i sol er jo ikke så ille vel…..:-) kunne vært verre. Kunne regnet..

4 kommentarer
    1. Ja, viktig å kose seg og nyte ferien, til tross for været. Men jammen ikke lett alltid 🙂 Herlig med fri og kunne disponere dagene etter eget ønske 🙂
      Kos deg og nyt ♥ Og kjekt med egne epler ♥

    2. Ja det er noe de fleste ser frem til…jeg liker best hverdagen..der hvor alt er som vanlig…da har kroppen min det aller best..MEN kos med ferie også…men på en annen måte..min tid hvor jeg stresser og kaver litt mer…

      1. Ikke sant. Fort gjort det. Det jeg liker med ferie er å disponere min egen tid. Enda mer tid til å leve i nuet 🙂 det liker jeg….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg