Espa boller

 

God kveld!

 

Da satt jeg her da. Med et bilde fra noen boller. Min sønn er på tur og måtte så klart innom å kjøpe seg boller. Har smakt dem jeg også. Men husker ikke hvorfor de skilte seg ut. Men husker de var gode!

 

Regner det i morgen så kanskje jeg baker litt boller. Får se hva jeg gjør. Noen ganger vil man mye på en lørdag. Andre ganger deilig å kose seg med lesing og strikketøy. Får se hva jeg gjør. Sitter her med Skappel-genser nå. Den er skikkelig god og varm. Dere husker den aller første som ble så populær. Den strikket jeg vet dere. Tar stor plass i skapet, men i kveld var den kjekk å ha. For her er huskaldt..Kanskje strikke seg en ny en en dag. For er jo deilige plagg. Men garnet er dyrt. Så bruker alltid å finne annet garn som passer. Som er mye billigere…

 

Solliv 💚

 

6 kommentarer
    1. boller er godt ,og noen er bedre enn andre :=) ja nå er det huskaldt,høsten er definitivt kommet,kjørte i hele natt,var hjemme kl 6 i dag morges og det var nede i 3+ langs veien vi kjørte ,da er en god og varm genser deilig å ha.Jeg har kjøpt så masse garn på fabrikkutsalg ,sist høst og nå på tur,så jeg har til mange plagg som er mye rimligere enn om en kjøper garn til full pris

      1. Ja, lurt å handle billig garn og alternativt garn. Jeg liker ikke handle dyrt garn fordi det er populært og status. Jeg strikker med det garnet som faller meg inn. Gjerne på Europris. Men googler litt først da. Uff – det er kaldt nå. Boller smaker på tur i hvertfall. Kos deg med varm genser og god natt. Klemmer herfra.

    2. Dette så godt ut! Kan bare misunne dere som kan spise gluten, selv har jeg ikke smakt gluten siden jeg ble dignosert med sylokaki når jeg var 12. Personlig liker jeg garn som du får på rema, de ved magasinene. Selv har jeg strikket skalpell genseren (ble litt stor.).
      Til helgen blir det hyttetur med jentene, da blir masse god irisj

      MVH Rigmor

      1. Tusen takk, kos deg på hyttetur og ha en fin helg. Mye fint garn på Rema, Europris og Nille. Nillegarnet har jeg brukt en del til luer. Rema-garnet har jeg brukt bomullsgarnet. Det er fint å strikke og hekle med. Gluten må du så klart holde deg langt vekk fra. Men håper du har en bra oppskrift uten gluten. Ha det fint..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg