Er tirsdager – en champagnedag

 

God ettermiddag! Det kan være det. Spørs hva man gjør det til. Jeg henger meg ikke opp i tid eller dager. Har jeg lyst på Champagne så tar jeg gjerne et glass på tirsdag eller en fredag. Spiller ikke noen rolle. Må ikke være Champagne, men kan være noe annet musserende også. Dette er Champagne. Det er det  jeg liker aller best 🙂 Boblene er små og smeller i munnen. Og de spretter på tungen og smaken varer lenge! Og det lukter bakst! Men skal man på jobb så passer det ikke med et glass kl 12:00 hehe…Da er man vel på jobben. Men hadde jeg vært pensjonist så skal jeg ærlig innrømme at et glass til lunsjen en gang i blant – det hadde jeg unnet meg. Jobbet og slitt et helt liv <3 Da er klokker, datoer, dager…som ikke betyr alt lenger. Men nyte når man føler for det! 

Dette var fredagskvelden. Da spratt jeg en flaske altså! Var igjen etter jul. Jula ble det lite alkohol her i grunn. Helt greit….Gikk mest på julebrus <3 

Nå har jeg forresten spist julemiddag i to dager. Hadde medisterkaker i fryseren fra jul. Så hadde det sammen med surkål, poteter og saus. Smakte bra! Veldig bra forresten. Deilig med poteter. Må være ærlig på at jeg har ikke poteter hele uka gjennom, men går litt i ris, salat etc.. som tilbehør! Nå blir det å rydde litt her i heimen før jeg skal slappe av litt. Turen er unnagjort <3 Så deilig å hvile bena litt nå..

 

Kanskje kongen skulle slutte å dele ut medaljer til folk som aldri turde å skifte jobb.

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg har ikke drukket champagne i dag, og heller ikke hatt så mye som en potet hele uka. Men kokosboller blir det hver dag 😀 Hver sin smak 😉

    2. Champis er flott på en tirsdag – helt enig med deg i at det er helt innafor uansett hvilken dag igrunn! Du koser deg, og det er viktig! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg