Er påsken for tidlig i år!

 

Får ikke helt vårfølelsen om dagen…Det er igjen veldig surt og kaldt! Våren kommer og går litt…

 

Påsken nærmer seg med stormskritt og jeg har dratt frem en hel haug med påskepynt! Jeg har en hel plastkasse full av påskepynt 🐣 Koselig det da..Se pynten mener jeg, men vårfølelsen forsvant med det sure været! Så blir bare å holde seg mest mulig her hjemme i dag! Tenker jeg…Går turer og det der, men farte noen steder orker jeg ikke! Akkurat nå har det begynt å snø her også..

 

🐣

 

VÅREN ER IKKE HELT KLAR ENDA, SELV OM DET FRISTER MED SOMMERDEKK! Mars er lunefull og april  kan også være litt småkjølig! Det har alltid vært forventninger til påske og sol..feriegjester, fridager, påskeegg og svensketurer! Og for ikke å glemme påskekrimmen! 

 

 

Arkivbilde fra Larkollen på mandagen. Vår! Like før sommergjestene tar bolig i “hyttene” sin på Larkollen!

 

Fra torsdagen! Uteliv og vårvær og vin og vaffel! Likte denne dagen, at det skulle klaffe slik. Jeg dro hjemover med et smil om munnen!

 

KANSKJE KOMMER VÅREN! Men først får det bare snø…

20 kommentarer
      1. Så fort været snur, plutselig full vinter igjen og kaos overalt.
        Kjedelig..
        Jeg har dratt frem mye jeg for jeg var hjemme i dag og da passet det slik..
        Ha en fin lørdag 💛

    1. Koselig med påskepynt! Jeg har tatt fram noe, og mer blir det til uka 🐣🐇🐤 Det blir så fin vårstemning med alt det gule! 💛 Men idag var det ikke mye som minnet om vår, med snø og kald vind! 🥶 God lørdag til deg! 🤗

      1. Tusen takk, koselig med påskepynt. Jeg er hjemme allikevel i dag så greit å dra frem pynten tenkte jeg.
        Så er det gjort. Men lite minner om våren i dag, huttetu så guffent! 🐣
        Kos deg videre med lørdagen og kveld 🙂

      1. Vinter og skiføre er noe jeg aldri forbinder med påske..Nei, det er lange dager ved sjøen og byliv og utepils
        og turer til Sverige. Høna di må ned fra loftet!

    2. Full vinter her nord. Naboen kom med traktor og brøytet unna noe snø. Eneste lyspunktet på morgenen var innlegget til Kjerringtanker og besøket på den flotte butikken. Helt klart måtte jeg shoppe. Tenker at det skal bli fint på spisebordet. Tror jeg er født med et shopping gen. Påskepynt skal letes fram. Lese videre i en. Klem til deg vennen. Våren blir å komme. ❤️

      1. Så herlig at du fikk shoppet. Moro å handle, liker slike butikker meget godt.
        Skal inn og titte jeg også. Har ikke rukket i dag. Vinter og masse snø, nei håper vi er ferdig med det.
        Stakkars dere 🥰 Får håpe det forsvinner fort.
        Vil ha sommerdekk på bilen og turer til sjøen nå!
        God klem herfra..

    3. Plastkassa med påskepynt står klar på loftet, men drøyer en uke til med å ta det ned. For meg er påske bare selve påskeuka. Ellers synes jeg det er “små” hytter de har 😉
      God søndag! Klem <3

      1. Pynte er fint…Noen ganger pynter jeg masse og andre ganger lite. I år har jeg dratt frem det aller meste..
        Så sitter her midt mellom høner og harer og kyllinger.
        Den “hytta” var i grunn liten i forhold til de andre som lå ved sjøen der.
        Aldri har jeg sett så mange gedigne boliger som folk bruker til hytter. Ja, det er mye penger blant folk og
        arv og alt..Jeg er ikke misunnelig, men det var spesielt å se..Klemmer..

    4. Påska er tidlig, ja…. men – uansett – idag har jeg hatt vårfølelse igjen – og jeg gleder meg til late, deilige påskedager! Helt fri for jobbing! Gooood klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg