er livet annerledes for deg

 

God ettermiddag <3 Da gikk denne uka greit også! Selv i disse rare tider. Går det greit sånn ellers? Vi sliter nok alle som en på en eller annen plass. Hva sliter du egentlig mest med? Jeg sliter jo med 2-meter’n – ikke greit å høre folk 2 meter unna lissom. Så der har jeg det største problemet. Jeg har jo verken hytte eller flyr sammen med en hel gjeng ellers heller. For tror folk sliter på det sosiale plan nå. Mennesker er sosiale. Jeg er også sosial, men har lært meg å leve med det livet jeg har.

 

Så bruker mye sosiale medier i stedet for LIVE <3 jeg er jo vant med det. Det er livet mitt! Turer i skogen går jeg året rundt. Så det er helt normalt det også! Det er ikke noe jeg har begynt med nå akkurat! Heller ikke små barn som trenger hjelp til hjemmeskolen..Det er det nok en del problemer ute og går. Mange unger og voksne tett i tett fra morgen til kveld <3 Men det styrker familien…kanskje. Men er det en familie som sliter fra før, så er det tøffere!

 

Men hva gleder du deg mest til? Jeg gleder meg til å være på tur hit og dit igjen..Ikke lange turer. Men småturer, Oslo og sånn!

6 kommentarer
    1. ja si det,her lever jeg stort sett som ellers i året,men vi bor tross alt bare 14 mennesker her jeg bor,skal vi til andre blir det liksom noen kilometer å gå til andre sambygdinger :=) men klart jeg ser frem til att vi kan få besøk og dra på besøk som før uten å være redde for å smitte eller bli smittet

      1. Ja <3 ting er annerledes og det vil det være i lenge lenge. Men vi kan kan få en ny normal hverdag. Litt sånn mellomting. Det er rart og vondt <3 Men verden er annerledes nå.

    2. Jeg gleder meg til å gjøre som jeg vil….. til å farte litt…. i helga skulle jeg vært hos prinsessa i Trondheim – det blei ikke no! Gjør vondt i mammahjertet! Idag har jeg klemt lille bonus-Sofien min for første gang på 5 uker……… orka ikke mer……. hmmm…. klemmer <3

      1. Ja, det er vondt. Vi lengter til det normale livet. Men det blir ikke som før vet du. Men vi kommer til en annen form som blir den nye normalen <3 det blir annerledes. Du måtte klemme fordi det var kjærlighet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg