Er han fremdeles gift?

 

God fredag! 

 

Nå spør jeg dere?

 

Her er det folk som vet og kan det meste! Jeg har tenkt på dette en veldig god stund, sikkert et par år!  Jeg er en nysgjerrig person og lurer på mangt og meget hele tiden! Ikke alltid man får et svar, men å tenke kan jo ingen ta fra meg! 

 

Er Jens fortsatt gift? Har ikke sett han og kona Ingrid sammen på utrolig lenge, før så så vi dem alltid sammen..de to som alltid holdt sammen! Det perfekte ekteskapet, men finnes det egentlig noe perfekt ekteskap?? Jeg, vet ikke – har ikke vært gift på veldig mange år! Jeg har prøvd å google og dessverre har jeg ikke Se og Hør sine blader for 5 år tilbake, liggende her! Og Se og Hør på nettet leser jeg sjelden! Men Jens er vel ikke akkurat veldig mye hjemme og skal et ekteskap fungere så bør man jo se hverandre tenker jeg! 

 

I går fulgte jeg med på Dagsrevyen og det var mye Jens og Joe Biden, og Jens klappet Biden på skuldra flere ganger og jeg tittet og tittet, men så faktisk ikke noen ring på fingeren til Jens! Vel, vet dere noe? Noen ganger får man ikke tankene ut av hodet og de spinner rundt og rundt, sikkert flere som har det slik vil jeg tro!!!

 

Den som aldri spør – får aldri svar!

13 kommentarer
    1. Det som gis av opplysninger på nettet er at han er gift. Men kan jo være noe i gjære, at instinktene dine kicker inn.. for hvem vil vel være gift med den mannen?

      1. Ja, synes faktisk det er merkelig stille på det familielivet…men er vel ikke noe familieliv kanskje?
        Har ikke vært det på flere år! Nei, skal jeg gifte meg igjen – vil jeg jo ha en mann som er sammen med meg og vi
        kan gjøre hyggelige ting i lag!
        Så kanskje det bare er avsluttet i stillhet…..til media får snoket opp litt – eller bloggeren Solliv!

    2. Du må ikke sette meg på slike tanker. Jeg måtte søke litt. Men Ingerid Schullerud ser det ut som fremdeles er gift. Vikipedia sist oppdatert 16.3.
      Hun er jo ambassadør i Brussel så de ser nok hverandre som ektefølt flest.

    3. det er noe jeg ikke har tenkt på ,men idrettsutøvere er jo også lenge borte i gangen ,og musikere som reiser rundt på turne ,så det er nok mange ekteskap som lever et liv sammen uten å se hverandre så ofte

      1. Sant det…de er gift på papiret og feirer kanskje ferie og slikt sammen!
        Aner ikke om det gjelder her…bare stusset litt på det..

    4. Dette innlegget leste jeg i formiddag, og det har surret i hodet siden. Lurer på hvilken allmenninteresse dette har? Det angår vel strengt tatt paret det gjelder? De to er veldig opptatte på hver sin kant med viktige karrierer, voksne barn, og som par, litt utenfor offentligheten nå. Da Jens var statsminister og Ingrid da var hans ektefelle, var de jo nødt til å profilere seg sammen – sånn er det lagt opp. Er sikker på at de enda er gift og har det fin sammen. Er de ikke, har vel andre ingenting med det å gjøre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg