Er du lei bloggtreffbilder? Ikke vi

God morgen!

Jeg har sovet godt, mange inntrykk på den første lørdagen i juni.  Gamlebyen er et flott sted, masse å finne på. Så timene farte av sted, men til Galleriet måtte vi. Dere som lurer på hvorfor vi ikke var på marked? Det var ikke marked denne lørdag, ikke vet jeg hvorfor! Alle andre lørdager er det marked. Men pytt pytt, masse annet å gjøre.

 

Levd liv heter dette hjertet her, og som du sikkert skjønner….Så er vi

bloggere med masse livserfaring. Så midt i blinken for oss…

 

Galleriet 🙂 Innbydende sted. Hadde jeg hatt fet lommebok, ville jeg handlet og handlet. Det var så mye fint. Elsker slikt jeg.

 

Margrethe (utifriluft.blogg.no) og Randi (somdagenegår.blogspot.com /  eller natheless.blogg.no) Titt innom begge. Flotte innlegg på bloggen fra treffet.

 

Gamlebyen kirke, her var det bryllup i går. Populært sted å gifte seg. Den populære sangeren fra Fredrikstad, Marianne Antonsen giftet seg her i fjor sommer. Hvem som var brudeparet i går vet jeg ikke…

 

Nå blir det morgentur og flere innlegg kommer etterhvert..

Heng med!

12 kommentarer
    1. Veldig artig å se på Tøyhuset. Utrolig mye spennende kunst. Ønsker deg en finfin dag og tusen takk for at du fikset treffet. Det satte jeg pris på. Nyt dagen i solen!

    2. Blir ikke lei av å se bilder og annet fra bloggtreffet, så det er bare å pøse på 😀
      Så fint ut det galleriet. Skulle gjerne vært der. Samler på glasshjerter og glassengler jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg