er du en lesehest – hva leser du helst?

 

God morgen! Det er masse magasiner, blader og tidsskifter der ute. Liker du å lese? Kjøper du deg et blad? Kanskje har du et abonnement og får bladet hjem i postkassa di! Blader er jo dyrt. Så blir jo ikke til at man kjøper så mange. Mange frister! Særlig blader med håndarbeid og strikk synes jeg er fine. Og økonomi liker jeg å lese. Jeg har et blad som heter Dine Penger. Det kommer i posten hos meg! 

Men som sagt ganske dyrt. Jeg liker å lese bøker da. Enten å  låne på biblio eller så har seg mange bøker her hjemme. For jeg rekker ikke over alt jeg skulle. Men elsker å lese! Mamma har også litt blader. Men et blad skuffer meg veldig! Det er Norsk Ukeblad, ser fristende ut på utsiden. Men bladet er tynt. Og halve bladet er finansiert med R.. og strikkeoppskrifter. Vel ikke nye oppskrifter heller.

Jeg pleier å google dem når jeg kommer hjem. Og vet dere! Det er gratis-oppskrifter som ligger på nettet allerede. Og ikke spesiallaget til Norsk Ukeblad! Vet dere, synes det er sykt dårlig altså! For det er ikke bare mennesker uten nett som kjøper disse bladene. Og de fleste har tilgang til nettet i dag forresten. Skjerp dere Norsk Ukeblad. Kom med noen NYE oppskrifter. Som vi ikke har sett før! For vi betaler dyrt for dette bladet!

 

Det var dagens hjertesukk. Og har du noen tips om et bra tidsskrift!

 

Kaffe og blogg her nå 🙂 

12 kommentarer
    1. Jeg er en lesehest og leser det meste. Blader, blogger, aviser (elsker papiraviser) og selvsagt bøker.
      Av blader er jeg svak for interiørblader, og lykken er stor når jeg ser noen som gir bort store bunker på nett. Gjør ikke noe om de ikke er helt nye.
      Kanskje er det noen som gir bort håndarbeidsblader på nett og.
      Ha en fin lørdag.

    2. Jeg er ikke noe særlig lesehest nei. VAR før, men falt av litt ja. Leser mest blogger. Og dikt. Kunne begynt med lydbøker kanskje. Er jo en egen verden, når man kan fabulere litt selv 🙂

    3. Jeg leser helst bøker, og dersom det vanker et blad, faller valget gjerne på Illustrert vitenskap e.l, -eller rett og slett et Vi menn. Siden jeg ikke har den store interessen for de tradisjonelle kvinneforetagende som matlaging og håndarbeid, blir jo sånt som Norsk ukeblad, KK, o.l rimelig tynt (hehe).

      1. Bøker er fint. Men noen ganger liker jeg å sitte å ble litt også! 🙂 Norsk Ukeblad er skikkelig dårlig! KK er litt bedre. Men for mye bilder! Bra tips du hadde her! 🙂

    4. hi hi ,du er streng du :=) abonerte på norsk ukeblad ca 6 mnd ,men sa det fra meg for det var ikke mitt blad det nei ,men jeg abonerer på lev landlig og familien,lev landlig har jeg hatt i flere år nå ,familien er jeg litt på og av på ,sier ofte opp til våren og abonerer igjen til høsten,det er et fint blad som jeg tror du ville like :=)

      1. Norsk Ukeblad er dårlig ja. Dyrt og dårlig. Familien er et fint blad. Mye hage også derfra 🙂 Skal sjekke ut om det er noe billig på dette bladet. Liker det! 🙂 Men er en stund siden jeg har bladd i det! 🙂

    5. Jeg liker å lese, og leser når jeg har tid. Liker da å lese romantiske bøker, selvbiografier og romaner. Avslappende å lese, og det å flykte inn i bøkenes verden er meditasjon i seg selv.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    6. Jeg er en stoooor lesehest! Abbonerer på Norsk Ukeblad, og liker det godt….. ellers leser jeg mest det jeg kaller love-love-love… kjærlighetsromaner altså….. klem <3

      1. Du er flink til å lese 🙂 Det er veldig bra. Bra du liker Norsk Ukeblad. Som sagt jeg irriterer med litt over de oppskriftene der! Og jeg leser jo ikke romanene eller noe. Bare tar meg blader fra mamma innimellom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg