Er det tur så er det tur #møllerodden

Trenger å øse kanskje…eller litt sent…

 

Tur ble det i dag også. I dag gikk turen til Møllerodden her på Kråkerøy. Fantastisk nydelig vær og sola varmet godt…Herlig. Elva var blikka….det er magisk. Det er vakkert. Ikke badeplasser. Men fint å se og fint å være ved elv og sjø…Jeg bare elsker sjø…får aldri nok…

 

Jeg drysser ut bilder til dere her….bare nyt du også….

Det er så fint å være til stede….Nyte..

 

 

For mange er kanskje elv elv…Men ikke for meg…Jeg bor like ved elva….Glomma  deler seg her i Fredrikstad. Østerelva og Vesterelva. Dette er Østerelva….

Likte du turen?

#tur #elv #blogg

8 kommentarer
    1. Ja, jeg likte turen, og særlig det nest øverste bildet ekstra nydelig 🙂 Deilig å lese at du nøt turen og synet av ting du så, for tilstedeværelse er lik ro og go’følelser. Og for et vær dere har hatt nedi der i dag. Her har det vært overskya, men opphold.
      Glomma renner jo gjennom Elverum, og det er jo litt å gøy å leke med tanken at noen av vanndråpene som har seilet forbi her, kanskje er en av de dråpene du har foreviget i dag 😀

    2. Takk for turen! Veldig fin. 😊
      Vi har noe felles, for jeg elsker også sjø. Lukten, lydene av bølger som skvalper, synet..
      og bor like ved både elv og sjø. Elva ser jeg, sjøen hører jeg når det stormer. Men det er kort vei til den også, så kort at jeg av og til opplever saltvann på vinduene når det riktig står på fra den retningen.

      1. Tusen takk.. Ja deilig.. Egen ro… Så fint… Du bor nærme ja.. Herlig… Jeg må gå noen skritt da. Men nyyyyter hver dag 😀 ha en fin kveld..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg