energi og stæsj

Reklame | Ellos

Mandag igjen da…

 

 

For første gang på flere år så følte jeg meg oppegående på en mandag. det var en god følelse. Ikke ofte jeg har så god energi lenger. Den er ganske laber, men er ganske ok ute på tur i stillheten. Er det stemmer og prat og ståk så sliter jeg, og merker energien bare daler ned i kjelleren. Tråkig å ha det slik, ja …..veldig! Men det å høre dårlig har så mye på kjøpet så du aner ikke! Litt stæsj…søkte på helse og skjønnhet og fant artikler som vibrerte, men akkurat det hoppet jeg glatt over å vise dere! 🙂 Men du ha en fin dag da……….

 

Spira of Sweden//IDUN Minerals//Björn Axén

4 kommentarer
      1. Kommer og går. Men denne mandagen gikk veldig fint på jobben <3 Ja, elsket denne neglelakken…tror jeg må shoppe på Ellos en dag………Klemz…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg