Endring

 

God morgen! 

 

Det er fredag!

 

Og kaldere vær…Og i de siste dagene har jeg funnet frem en jakke…Det hører med til årstiden. Husker dere gamle NSB og endringer til VY…Det var klabb og babb og navnet var jo ikke godt likt husker jeg..

 

Hvem tenker på NSB i disse tider…Ikke jeg…Jeg tar tog ofte, og for meg er det VY og ikke NSB..Vy har også mange goder til oss. VY har til og med lagt ut kroneis gratis i hele sommer..Slike bonger man får i appen og man viser frem hos Narvesen..Hurra for VY.

 

Slik er det med endring…til og begynne er det noe skummelt og så plutselig en dag så så glemmer man det skumle og det nye sklir inn i hverdagen! 

 

Sånn er det med blogg også, i løpet av den tiden jeg har blogget har mange sluttet og konseptet har blitt annerledes..Og kanskje blir det endring utover også. Hvem vet – jeg tror det blir ok jeg..HELT OK ☀︎

 

NYT FREDAGEN!

 

 

18 kommentarer
    1. Jeg også savner NSB, og togtilbudet har blitt mye dårligere etter de skiftet til Wy. Nå er det jo faktisk så ille når de ikke klarer å reparere slik at togene mellom Trondheim – Oslo (Dovrebanen og Rørosbanen) kan gå som normalt etter flomkatastrofen.

      Ellers har det blitt høst her også, og det kjennes at det er friskere luft ute, men du verden så vakre og fine farger ut i naturen 😊

      Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ser den altså. Her på Østfoldbanen fungerer VY. Det har alltid vært tog som ikke går og det der. Men det var det med NSB også. Nå tenker jeg ikke over NSB lenger. Nå synes jeg VY leverer helt greit.
        Kos deg med dagen, klemmer herfra.

    2. Savner ikke tog fordi vi ikke har det her. Det er blitt kaldere. Jeg har bakt Verdens beste og i morgen blir det liv i huset. Venninnen min kommer på kvelden, da koser man seg med reker og vin. Ha en fin helg. Klem

      1. Hallo på deg…Nei, ikke lett når det ikke finnes. Da har man jo ikke akkurat forhold til verken NSB eller VY.
        Høres ut som mange gode planer dette, bare til nyte reker m/tilbehør og kose seg max med bursdag og venner…
        God klem herfra ❤️

    3. Ja så blei NSB til VY og det er helt greit 🙂
      Jeg tror også at alt blir HELT OK fremover på blogg 🙂 Forandringer kommer og går… og vi med de 😀 God lørdag til deg!

      1. God formiddag…Forandring er skummelt og så går det seg til, og noen
        ganger og ofte blir det bedre enn det var 🙂
        God fin lørdag, klems…. 🙂

    4. NSB sitter fortsatt litt fast i huet mitt, men vet jo godt at fet er VY nå. Kjørte med dem fra Göteborg til Oslo i juli, Barney og jeg. Må kjøre mer tog jeg også. Fint transportmiddel. God helg🙋🏼‍♀️

      1. Vy leverer synes jeg da, NSB er historie her i mitt hode. Var mye stopp med NSB også..men sikkerheten er viktigst.
        Kjekt med tog, suveren måte å reise på.
        God helg.. 🙂

    5. Jeg har ikke merket noen forskjell på NSB og VY, var vel bare et navneskifte og samling av buss og tog. Veldig kjekt med appen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg