endelig….

 

God fredag….

 

Det er nok flere enn meg som ønsker helg om dagen…Med hjemmekontor og stress og jobber som ikke er som før. Hverdagen er ikke som før…Vi mennesker liker ikke forandringer sånn er det bare. Men jeg lever for helg alltid. Jeg liker å ha fri og gjøre akkurat hva jeg vil. Jeg er ingen streber på jobb og har aldri klatret opp. Klatrer nedover og nedover…! Noen gjør jo det å….

 

Så jeg drømmer bare om fri og ferie og gjøre hva jeg vil dagen lang….Kan godt være det å vaske og rydde. Synes det er morsomt jeg. Aldri kjedelig å få det fint hjemme. Men blir mye harelabb for tiden strekker jo aldri til….Tenk å stå opp om morgen da og huset skinner fra gulv til tak. Det hadde vært noe det….Den dagen jeg får mer tid skal jeg bruke litt av tiden til mer vask i heimen 🙂 For jeg synes det rett og slett er gøy…Men tiden strekker ikke til…Nå blir det rengjøring en gang i uka – helt greit det. Men et hus trenger mer omsorg rett og slett! Kost og bøtter og mopp her kommer jeg…Juhu…….HELG <3

 

Har du støv på hjernen?

10 kommentarer
    1. Det er ikke vanskelig å skjønne alle utfordringer denne situasjonen har for alt av næringsliv i landet. 🙂 Håper en velfortjent helg gir energi og motivasjon 😀 Lykke til og nyt på alle måter 🙂

      1. Hehe,,,,ja koselig med rene og ryddige hjem.
        Men ikke lett som du sier når man er to eller flere…Da blir det ikke så koselig akkurat..Hvis man har støv på hjernen mener jeg. Jeg hadde vel et snev av det tidligere…

    2. Det er mange utfordringer nå…… men – hmmm…. jeg har ikke støv på hjernen, ingen stor rengjører…… der var vi ikke like – det er jo nesten det eneste vi er forskjellige på ???? God klem <3

      1. Vel…jeg er ingen stor renholder jeg heller nå. Men var det mye mer før! Nå blir det harelabb. Men jeg tar et tak en gang i uka. Og jeg synes faktisk det er gøy. …Men en dag, så skal det skinne her…..hehe <3

    3. Ja, det er fint å ha det rent og ryddig rundt seg, ingen tvil om det. Men støv på hjernen har jeg ikke. Og det har jeg aldri hatt. Det jeg dessverre mangler nå, er energien til å holde det akkurat så rent som jeg ønsker. Det som jeg klarte før, som jeg ikke klarer nå.
      Ei venninne av meg hadde støv på hjernen. Det var sykelig. Og hun fikk faktisk behandling for det. Tror livet ble bedre både for henne og familien når hun klarte å bli mer avslappet til rengjøringen. Så det kan bli for ille den veien også. Tror nok du og jeg og de fleste har et mer normalt syn på hvor rent vi ønsker og må ha det 🙂
      Gode helgen til deg ♥

      1. Tusen takk, lurt å ha et normalt forhold til støv og rengjøring. Og det er koselig å ha et pent og innbydende hjem. Og det får man med et ryddig og rent hjem. Men vaske med måte er greit. Men jeg kunne alltids gjort litt mer. Men liker meg mest ute og tar en sjau en gang i uka!
        Klem og fin helg….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg