Endelig

 

God torsdag – kjære lesere! 

 

Noen dager siden jeg var her inne sist. Men sånn blir det innimellom. Ikke fordi jeg er lei eller ikke har noe å blogge om..Men tiden blir spist opp av forskjellige gjøremål…

 

Full fart på jobb, og det er bading hver kveld. Så deilig. Mellom jobben og badinga er det ting som er veldig krevende for tiden. Jeg kan ikke si så mye om det her inne på bloggen..Ikke når man står i prosessen..Men etterhvert så skriver jeg litt..Mamma lever altså, hun er fortsatt på sykehjemmet og det der…Og har det bra..ikke noe forandring med det..Men dere forstår sikkert..Mamma eier jo hus og ting og tang…Vel…prosess…

 

Så da når kvelden kommer så er man TOM som ei godteskål på en regnværsdag! 🧡 Men nå har jeg snart noen fridager igjen så da får jeg samlet hodet mitt…Og tid til bloggen min – som jeg er så glad i…

 

Nyt dagen! 

 

14 kommentarer
    1. Hei på deg og god morgen 🙂
      Bading… jeg har ikke badete på over en uke jeg nå…. det må jeg gjøre noe med 😀
      Nyt dagene dine 🙂 klems

      1. Dessverre ikke rukket å se og lest bloggen din denne uka…Håper det blir masse bad på deg senere da..
        Badet i dag også, deilig. Klemmer 🙂 🥰

    2. Jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg kjenner på det bare det er jobb jeg. Og når vi holdt på med alt rundt mamma, og hussalg etc så er det nesten NULL tid til annet. Godt med litt helg hvor man har flere timer å ta av. VI er her når du kommer tilbake for fullt 🙂

      1. Det blir litt styr og ståk ja….Men kommer vel i mål til slutt 🙂
        Så rekker ikke så mye rundt om kring…Men skal prøve å titte over her og der i helgen 🙂

    3. Selv om jeg ikke jobber lenger, så er det ikke alltid at jeg har tid og energi til blogg. Kanskje å skrive et innlegg på egen blogg, men å gå på besøk til andre er det dårligere med. Ønsker deg en fin torsdag, klem 🤗

      1. Ikke sant, man kan ikke alltid rekke alt. Selv om man rekker å skrive noen ord, så
        er det ikke alltid lett å følge opp sine bloggvenner her inne, God klem.. 🌸

    4. Skjønner hvordan du har det. Godt at din mamma har det bra der hun er, og prosessen med hus tar både tid og krefter. Godt at du tar kveldsbad og tar det med ro og samle litt krefter. Klem

      1. Takk, det så deilig å dra ut og bade på kvelden altså, gir meg masse energi..
        Ja, ikke så enkelt dette, men kommer vel i mål en gang…Mamma har det bra <3 God klem til deg Eva 🌺

      1. Tusen takk for gode ord…Ja noen ganger er dagene fullbooket altså..
        Og har man ledig tid, så er øynene såre og hodet slitent..🌸

    5. Det smaker godt med bading for tiden. Bade selv i skogen i går. Travle tider her og my som skjer. Blir vel til at jeg tar en tur til lege, en gang i blant er det viktig og sjekke ting. Min mor lever men far døde i februar. Takk for at de flyttet før far døde, hus solgt. Mor har tatt et fint vi har ofte kontakt og jeg er der hvertfall en gang i uka. Det samme er mine 3 søsken. Mulig jeg tar en skogstur i helgen og plukker blåbær. Liker meg godt i skogen som bare er 15 minutters gåtur unna. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk for fin tilbakemelding Helge. Bra din mor lever enda, min far er også død. 7 år siden. Det er jo
        trist, tenker på han ofte. Viktig å komme seg til legen og få undersøkt og snakket om ting som ikke er bra.
        Bedre en gang for mye. Bade er deilig. Badet i dag også, nå begynner vannet å bli bedre igjen.
        Var jo kaldt, for det var mye regn i juli.
        Kos deg på tur i skogen og blåbær og bad. Høres perfekt ut. Ha en fin torsdagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg