Endelig

 

Endelig….Jeg har tittet ofte på disse fine perlearmbåndene som Vibbedille lager. Men noen ganger så får jeg ikke alltid bestemt meg. Det var mye å velge i, og hva vet jeg – mulig hun tar opp bestillinger også. Dere får sjekke selv, gå inn på siden der det selges: HER 

 

Jeg valgte dette med HAPPY jeg, selv om jeg har mine problemer her i livet så er jeg født med et lyst sinn. Det er noe jeg er veldig glad for. Sjelden jeg er sur og grinete! 

 

Endelig kom det regn også. Både i går og i dag, det har ikke regnet på veldig lenge. Selv om jeg ble syk bløt i regnet i dag. 

 

 

Slik så det ut da jeg satt på en krakk her i Kråkerøy-marka. Men plutselig kom mørket og det bøttet ned! Vel, det ble en drøy etappe hjemover. Prøvde ly under trær, men hjalp ikke stort!

 

 

Endelig fikk jeg tak i slike vridde lys også. Fant de i en skuff hos mamma i går, og siden hun ikke brenner lys lenger, så spurte jeg om jeg kunne få disse. Blir jo litt sånn, har man ting lenge nok så blir det plutselig moderne igjen. Aner ikke hvor gamle disse er, kanskje 25 år. Litt preget av tiden, men det gjør jo ingenting. 

 

H  A  P  P  Y

18 kommentarer
    1. Armbåndene til Vibbedille er kjempefine. Og hun lager gjerne etter ønsker. Jeg venter på mitt nå.
      Fuck cancer skal det stå på mitt.
      Ja, vridde lys er i skuddet igjen. Nille har noen fine som brenner veldig bra uten og renne.
      God søndagskveld til deg.

      1. De er skikkelig fine. Hun er en kreativ dame, virkelig.
        Nille, da skal jeg titte innom der til uka! For de lange skeve her tør jeg ikke brenne på.
        God kveld da 🙂

    2. Ja de vridde lysa er nydelige 🙂 Og nå er jo åttitallet for fullt fart inn igjen 😀
      Veldig fint armbånd du har kjøpt 🙂

      1. Veldig vakkert med slike lys. Så da får vi pynte litt i heimen 🙂
        Likte armbåndet veldig godt – gleder meg til det dukker opp i postkassa!

    3. Passet med Happy til deg da og de lysene, så vakre. De man kjøper er jo så perfekte og fine. Jeg lagde sånne selv for et par år siden, men det må være lys som er gjennomfarget. Niesene mine holdt på å tvinne lys og da måtte jeg prøve. Ned med lysene i ei bøtte med varmt vann noen minutter, klem lysene flate på midten og så er det bare å vri forsiktig. Så må de stå rett og tørke. Jeg lagde to, og lager ikke flere. Mine ble ikke så fine. Men finne jeg sånne tvinna i butikken, så kjøper jeg 🙂

      1. Tusen takk,
        Har du laget slike lys også! Du er rå, ordner det meste du da. Har aldri laget dette jeg. Bare dryppet bilder over
        Donald-blader. Var gøy det da. Slike lys har de på Nille – 2 stykk 79.- tror jeg det var.
        Skal kjøpe fra Extra jeg – der får man 4 for samme pris. Disse her fra mamma tør jeg ikke fyre opp. Bare til pynt. Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg