Enda mer Solliv

 

Hei til alle som sitter og leser bloggen denne sommeren! 

 

Her i Fredrikstad har det stabilisert seg på rundt 20 grader. Fin sommer det, og da trenger man SOLLIV. Så denne uka har jeg heklet et gult SOLLIV, så enkelt som mulig. Dekker det det skal og man knyter oppe og nede! Jeg bruker disse under en singlet også, i stedet for BH – litt mer sommerlig og man er kledd…🍒

 

Her er tidligere innlegg om Solliv – jeg tar det jo litt piano med bloggen disse dagene. Denne uka har jeg jobbet og da går tida fra meg! Vil jo være ute nå man kommer hjem fra jobben, ikke sitte ved PC da når man har sittet ved skjerm fra 0800 – 1530! Da er man ganske så forsynt…Hvis dere skjønner hva jeg mener! 

 

Ønsker dere en fin kveld, i kveld er det veldig overskyet og litt småkaldt så sitter inne med en kopp te, alltid deilig det da!

 

 

Ble en kaffe + litt til i Halden her om dagen også! Får se om jeg får laget et innlegg derfra! 🙂 Det var der jeg kjøpte garnet også, garnet jeg heklet med var Petunia. Utrolig nydelig garn, fineste bomull…

 

Klemmer herfra Kråkerøy og Fredrikstad 💜

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg