Enda en sommerdag

 

God mandag som er søndag...Bare til nyte for alt det er verdt! At det kan klaffe slik når man har fri!!! Ja, jeg vet at andre ikke er så heldige med været! 

 

Men jeg kan jo ikke la være å kose meg selv om det er dårlig andre steder! Så etterhvert blir det å pakke sekk og dra på tur igjen tenker jeg! Det er livet………med stor L.

 

Masse som skjer her i helga, Fredrikstad Cup, en veldig stor håndballturnering! Så hadde vært masse å se på der altså, men når det er sol og sommer er ikke jeg noe bymenneske! Kan dra til byer da også, men da må det være bademulighet! I Fredrikstad bader man ikke, det er ikke en sånn by..Så da pusler jeg litt her hjemme og så tusler jeg av gårde med sekken min! Det er sommer, det er sol, det er ferie…Det er PINSE! 

 

 

I går hadde vi årets første grillmåltid, det smakte godt! 

 

 

Da brukte jeg denne bøtterhatten! Løp og kjøp du finner den på Biltema til en billig penge! Kjekk å ha på når man griller, slik at det ikke blir matos i håret! det vil man ikke ha..Vi har bare sånn kulegrill og det kan ose bra til tider..Men maten blir god da, det som er viktig..

 

 

En strålende dag ønskes deg 💜

12 kommentarer
    1. Sol og varmt idag også, – kos deg på bading etterhvert! ☀️😎 Maten så helt nydelig ut, nam! 😋 Kul bøttehatt da og kjekt med hvit som ikke blir så varm. Biltema har mye kjekt, er ofte innom der når jeg er i nærheten! 👍 En strålende dag til deg også! 🤗

      1. Biltema har mye greier til fine priser. Maten smakte nydelig og det var deilig med grillmat altså.. Ja det blir bad i dag også.. Deilig altså.. 😍

    2. Bader man ikke i Fredrikstad? Jeg har vært på mange badeplasser der jeg. Fullt rundt om kring. Du pleier da også å bade i Fredrikstad, drar ikke fra plassen for å bade? Eller mener du Fredrikstad sentrum? Jeg skal i alle fall på kafe i dag. Ta på sommerkjole, og valse litt rundt om kring 🙂 Kos deg uansett om du skal ut av Fredrikstad for å bade 😀

      1. Masse badeplasser her over hele Fredrikstad bare ikke i sentrum og ved Gamlebyen.
        Mange byer har jo strand og slikt i sentrum.. Ikke her. Bare se Moss.. Du kan ta morgenbad fra midt i byen 😀flotte brygger og bade hus der. Her er det Glomma… Men litt utenfor så er det masse å velge blant.

    3. Kul bøttehatt. Vurderer om jeg må ha en slik. Men synes i grunn bøttehatter er litt kjerring….. Kanskje bare jeg som ikke følger med tiden. Forresten er jeg jo kjerring – og stolt av det

    4. Sannelig skal man kose seg i sola når den er der.☀️☀️☀️Skikkelig kul bøttehatt!🤩
      Deilig å se god grillmat og her kan vi lengte etter at vi får sånne dager atter igjen. Nyyyt!☀️☀️☀️

      1. Tusen takk, ja vært fine dager her og grillmat er godt! Med tilbehør som smaker!
        Godt å grille, det gir en god ro! 🙂 og belønningen får man med et smakelig måltid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg