En veranda full av klokkebusker

 

Det gror og gror her hos Solliv. Her vokser klokkebuskene 5 meter og vel så det! Alt hos meg gror gror. Ble kraftig klippet ned for 2 år siden. Og nå…..Ja, dere ser selv! 🙂

 

 

🌿

 

 

Sart fin rosafarge…

 

 

Etter blomstringen så får jeg klippe klippe litt igjen 🙂

 

 

Jada….det klokker over hele verandaen. En annen blogger viste frem en hekk her om dagen. Så da må jeg jo vise frem denne… Sjekk linken her: UTIFRILUFT Den dama er rå på foto forresten…Hun ser det meste 🙂 Så følg bloggen hennes. For det er et skikkelig høydepunkt hver morgen for meg altså <3 

 

En fin ettermiddag videre… Kos deg! 🙂 her blir det reker.

6 kommentarer
    1. Ja det var noen meter med flotte klokker😊
      Helt nydelig farge på de blomstene 😃

      Her blir det nybakt brød nå😃
      Fin dag videre til deg😙

    2. du har mye vakkert i din hage ,dette var litt av en størrelse på klokkebusken :=) jeg håper min også blir så svær,men her er den ikke i blomst ennå,men det blir bare vi får varmere dager :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg