En ting jeg skal gjøre i mars og noe skal jeg absolutt ikke gjøre!

God  kvelden,  beklager  – men er ikke så aktiv på bloggen i de dagene jeg jobber. Drar tidlig og kommer sent hjem..

 

Jeg går hver dag for å finne gull og glitter..Se alt det vakre som finnes der ute. Det er så mye lekkert bare man vil og ønsker å komme seg ut den døra. Noen eier ikke vilje…den er i hvert fall svak. Men den kan trenes opp, så bare til å begynne…Men man må begynne i seg selv…Si til seg selv – i dag skal jeg ut og gå i finværet.. 🌟 Sofaen kaller, og roper på deg – men tren deg opp.. Ikke i dag  – “vennen”! Være strong…🥰

 

Jeg finner glede i de aller fleste turer..Alltid noe å se etter, hygge seg med..Ta bilder av elle bare pakke en sekk og være ute…Kose seg! Nyte livet, leke litt…

 

Dette skal jeg gjøre: Jeg skal fortsette å gå til og fra jobben i mars..Penger spart og masse gleder man møter på.

 

 

Stille og rolig i Gamlebyen..Lenge før kl. 0800…

 

 

Som du ser, det finnes gull der ute.

 

 

Og til slutt en diger GULLKLOMP.

 

 

Dette skal jeg absolutt ikke gjøre!

Klippe bolleklipp med dusk i toppen!!! Årets hårmote i 1986, jeg hadde nok kort hår i 1986 – men bolleklipp og dusk hadde jeg ikke 😜 Hadde du?

20 kommentarer
    1. Du finner gull, vennen – som fortjent! En god ting å gjøre i mars – gå, gå og gå! En må ha viljen på plass ja, det er mer enn nok av folk som finner gode unnskyldninger for å slippe…..! Hihi, nei bolleklipp hadde jeg absolutt ikke….. på den tida hadde jeg faktisk ganske kort hår! 🙂 god klem

      1. God kveld vennen..Ja, viljen kan og bør trenes opp. For det er mange ting som lokker og roper…
        Men da må man styre litt.. 🙂 hehe..
        Herlig, nei bolleklipp i svart eller hvitt var vel ikke verken deg eller meg..
        God klem..

    2. Nei, bolleklipp har jeg aldri hatt, men langt hår og permanent…det hadde jeg i den tida 😉😄
      Det er ikke mye som slår det å gå til jobb. En flott måte å starte dagen på.
      Jeg gikk mye til jobb før. Tok meg 1 time og 15 minutter. Men det var godt! 😀
      Andre ganger tok det 10-15 minutter, når jeg jobbet nærmere hjemme ☺️
      Og jeg likte det uansett vær også 😀
      Flotte bilder! Klem ❤️

      1. Bolleklipp var nok praktisk å gjøre hjemme og slippe å gå til frisør.
        Resultatet ble jo alle “perfekt” hehe..Nei, pent er det ikke akkurat.
        Gå til jobb er praktisk, billig og man får lys, luft og mosjon som gir oss energi.
        TUSEN takk og klem i retur <3

    3. Hehe, nei jeg har knapt nok fulgt hårmoten, og godt er det når man ser hva som var moderne den gang. 😅 Deilig å komme seg ut på tur, og ekstra fint nå med det nydelige været! ☀️ Ingen grunn til å sitte inne da, om man ikke må.

      1. Hehe, best å finne sin egen stil helt klart. Dette var ikke pent..men sikkert enkelt å style før man
        gikk på jobb! Ut må man, det er bare deilig 🥰

    4. Nydelige gullbilder fra den fine arbeidsveien din👏 Og i 1986 hadde nok ikke jeg bolleklipp. Det var permanent med småkrøller, som også visstnok var moderne da😆

    5. Gud, den sveisen er grusom! 🤣
      Med jevne mellomrom så presenteres vi for oppkomne trender som får meg til å takke min skaper for at jeg har klart å beholde egen smak og formening i hht fint og smakløst, og denne sveisen er definitivt et av de!
      Her vil det altså aldri bli noen form for bolleklipp uansett hvor trendy det måtte bli *hehe* 🤭

      1. Hehe, ikke sant. Forferdelig..Rart hvordan folk hopper når ting er inn. Sjelden jeg har hoppet etter andre for
        å si det sånn. Viktig å finne sin egen stil 🙂 Bolleklipp var nok kjekt den gangen man lekte frisør hjemme og
        skulle spare penger. Enkelt og greit.., men…

    6. du har en deilig spasertur til jobben og der er det gull ja ,herlige bilder :=) godt å spare penger til andre ting en vil bruke dem på .
      nei bolleklipp har jeg ikke hatt ,jeg hadde alltid langt hår helt til siste år på ungdamskulen ,da klipte jeg det kort ,men ikke bolleklipp med dusk på

      1. Tusen takk, må jo bare spare på for alt er dyrt. Jeg har jo ikke stor lønn jeg, som lever på trygd.
        Så pengene må jeg ta vare på, koke suppe på spiker er jeg god på. Er jeg på turer så tar jeg av penger jeg har spart.
        Men i hverdagen vil jeg helst bruke penger, av det jeg har opptjent den måneden.
        Bolleklipp var ikke fint, glad jeg ikke hadde det. Men lettvint å være frisør hjemme 🙂

    7. Rart med det når det er ny måned, da er det liksom blanke ark og nye håp. Om det blir i mars vet jeg ikke, men jeg skal til Gamlebyen en gang i år. Det er 30 år siden jeg var der sist, og jeg husker at det var så trivelig å tusle i gatene der. Jeg skal være mye ute og ta mange bilder. Inspirere andre til å komme seg ut og nyte våren som kommer raskt nå.

      1. Herlig å lese, så gøy at du ønsker tur til Gamlebyen. Virkelig flott der og nok av motiver.
        Mange små koselige spisesteder også. Ja, Gamlebyen leverer altså.
        Lykke til med planlegging av tur til Gamlebyen, 💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg