En sykkeltur i dag

 

Sykla en tur i dag, vært lite sykkelturer i sommer…Men trenger en ny sykkel, tung å trå og gira funker ikke…Så er ikke så gøy! Men så var det været da, og jeg ville litt lenger enn bare å gå fra A til B. Blir mye av de samme løypene. Så i dag ble det litt lenger tur og syklet rundt her på Kråkerøy. Moro å titte rundt seg. 

 

Puslet litt her hjemme med hage og sånn først og litt rydding av ting etter mamma og pappa. Det var fint å gjøre utendørs ved hente ut pappeskene ut fra garasjen. Titte litt ordentlig på disse tingene..Ikke noe av verdi og veldig mye mamma har malt. Hun hadde dilla på å male på porselen rundt fra 1979 og utover i flere år. Det er veldig mange asjetter og skåler og fat, med blomster i alle variasjoner. Men kan ikke ta inn alt for mye her inne..Har jo ikke plass..Men får jeg meg hytte en gang i fremtiden så er det jo bare å fylle opp, hehe..Nå er det billige hytter også da, fjellhytter har rast i pris. Hytter ved sjøen er det manko på og de har heller steget i verdi..Folk har penger i dette landet. Men kupp på en fjellhytte er det mulighet for nå..For dem som har noen kroner til overs..

 

Etter en del jobb her hjemme så syklet jeg av gårde……. En fin tur og jeg fikk sett masse rundt på øya her! 

 

 

 

Ved Glombo brygge

 

 

Værstestien rundt..

 

 

Her kommer det nye kjøpesenteret og de eksklusive og dyre leilighetene..Ikke for min lommebok, men kjøpesenteret gleder jeg meg til – stas med et nytt kjøpesenter her på Kråkerøy. Så det blir vel der jeg kommer til å henge rundt når jeg blir pensjonist 😜

 

 

Og enda en trapp – forrige HER 

 

 

Og gratulerer til FFK som rykker opp i eliteserien…Mange år siden sist. Nå blir det toppfotball i byen igjen.

 

6 kommentarer
    1. Kjempefine bilder, og tusen takk for at du tok oss med på turen 😊

      Deilig vær hos dere ser det ut til. Her så er det overskyet, og de siste dagene har det regnet en el. Surt og kaldt og litt vasskaldt sånn før vinteren kommer.

      Ønsker deg en superfin mandags ettermiddag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Mange takk, ja søndag var en fin tur til å sykle rundt her på øya. Været var strålende…
        Håper du har en fin kveld 🙂 klem fra meg.

    2. Det er jo kjempegøy å sykle! Får håpe du kan få deg en ny sykkel, så det blir litt morsommere! Og hurra for FFK….. det ser riiiiimelig stygt ut for Sandefjord nå, men får håpe det retter seg så de overlever i Eliteserien…! Klem <3

      1. Sykkelen er overmoden…snart ingeting som virker…Får kjøpe til våren. Blir vel ny tråsykkel på meg..
        Ikke enig med meg selv enda..
        Nå er det snart glatt og da kan man ikke sykle uten piggdekk. Så uansett den går snart i garasjen.
        Ja, var gøy med FFK – tvi tvi for Sandefjord da..God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg