en sommer er på hell

 

En sommer på hell, snart også høsten. Vinteren er rett rundt hjørnet hos mange. Jeg rydder ute. Mest mulig inn i hus. Hagefigurer og parasoller og hagegrupper og stoler..Enormt mye man drar utover i hage og på veranda. Hvis jeg tenker etter så har jeg sikkert sitteplass til 50. Er det mulig lissom. Har tømt en del potter for gamle sommerblomster. Det har vært frost i natt. Kaldt enda. Skal kjøpe litt lyng og dytte ned litt her og der. Det er så gøy å holde på – pynte litt …:)

 

Gått en tur nå. Kirken rundt – løypa mi. Fin runde på en lørdag. En koselig nabo stoppet bilen og pratet. Han ryddet også inn hagemøbler. Skulle kjøpe litt presenning å dekke over. Det er så fint vær. Kaldt, men fint. Vi må passe på å jobbe ute når været er fint. Jobbe inne når været er dårlig 🙂

 

Nå må jeg straks på butikken. Handle litt. Blir vel noe taco-greier i dag. Smaker en gang i blant. Har jo ikke det hver helg jeg. Sikkert et halvt år siden nå!

 

🍒Solliv🍒

6 kommentarer
    1. Fint å jobbe ute når været er fint ja 🙂
      Jeg rydder ikke så mye…flytter bare litt på ting 🙂 Har ikke så mye lagringsplass. Men fint å kunne ha det litt ryddig, sette under tak det som kan 🙂
      Flink du.
      Her blir det pizza i dag 🙂 Nyt kvelden ♥

      1. Tusen takk, altfor mye ræl utover – så det må inne nå som frosten kommer. Jeg har diger garasje. Dobbel. Pluss to rom i garasjen. Pluss loft i garasjen. Pluss stor vedbod…Mye greier…Men kjekt da. Pizza smaker alltid.

    2. Det var mange sitteplasser..hehe.. Vi har vel åtte her ute på verandaen..to bord med fire stoler til hvert 😊 Taco hadde vi forrige helg liker det godt men bytter på litt med hva vi har på lørdager..i dag blir det faktisk fisk og poteter 🍂 Kos deg med kvelden

      1. Hehe…sitter jo aldri i disse stolene. Bare har dem rundt på veranda og plattinger og i hagen. En del gikk på fyllinga 🙂 Liker å ha ting rundt hele. Slik at jeg slipper å flytte stolen eller solen..:) Fisk er deilig..spiser nesten bare det jeg.Klem og fin kveld til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg