en sommer er over

 

Kanskje…kanskje ikke!

 

Mulig det blir noen varme dager til helga eller utover i september…Hvem vet? Inte jag..Jeg sykla ut til stranda i dag også. Nå i kveldinga – hjemme nå!

 

 

Bare sykla ut og tok 3 bad lissom. Men sånn er jeg skrudd sammen! Det gir energi..Ikke så varmt her i dag for lite sol og det er sola som varmer nå altså! Nå litt te og etterpå steke meg litt fiskepudding. Rester av salaten fra i går spiste jeg før sykkelturen!

 

 

Fortsatt fint ved sjøen og masse motiver! Og campingen er åpen hele denne måneden også. Ganske mange bobiler der! Tok ikke bilde av det! 

 

 

Litt vind og været var litt rufsete, men vannet roper på meg! Det er fin temp. Kanskje 19 grader! Skal ikke klage på det altså! Jeg svømte ikke 1000 meter eller noe…Men plasker litt rundt. Det er jo deilig å ha et stort badekar en sykkeltur unna! Det er deilig her på Kråkerøy…vi koser oss her! Og campingturistene koser seg i hyggelige stoler foran bobil/vogn og lever sine gode dager…Kanskje en dram eller to! Livsnytere kalles det! 💚

 

Etterpå skal jeg lese litt i en bok. Slappe av litt her inne og spise litt. Se litt på TV, og snart er det helg! Kanskje kjøpe meg litt vin og bare finne ro i sjela..Fredag blir det uansett! 

 

 

#Liveterbestute og noen ganger er det deilig inne også! God kveld!

10 kommentarer
    1. 19 grader i vannet hørtes deilig ut,kommer ikke opp i slike temperaturer her jeg bor,tirsdag målte svigerinna mi 12 grader,men i dag kunne det ikke vært så mye skulle jeg tro.Det er høst men den kan fint gi varme fine dager,vi får håpe på det,men nå skal vi først ha litt ruskevær en ukes tid :=) kos deg med boka di

      1. Tusen takk, 12 grader er kaldt. Liker ikke bade i kaldt vann jeg. Men så lenge tempen er fin så bader jeg. jeg er ingen vinterbader Det gidder jeg ikke..Sommer kommer og går litt utover og sikkert mange flotte dager!

    2. Så flott – og du gir deg ikke med badinga! Nå er jeg en slik nyter…. utenfor bobilen i Hallingdal…. men en liten konjakk i glasset! Regner her nå, men det gjør jo ingenting! God klem <3

    3. Her har det regnet i dag. Og tempen har vært ca 15 grader. Så jeg misunner deg der altså 🙂
      Og det ser fint ut, du er altså så flink å komme deg ut ♥ Ta deg noe vin du….det er deg vel unt ♥
      God klem ♥

      1. Tusen takk, får titte innom polet i morgen og sjekke om det noen halvflasker. Store flasker kjøper jeg ikke! Nå blir det lite alkohol på meg på grunn av det hørselgreiene. Takler det ikke så godt. Men et glass går fint. Deilig å bade og sykle ut til stranda…Det er alltid koselig og folk er det på campingen. Så er litt trivelig der. Se litt folk! Klem til deg…God natt 🙂

    4. Kjempefine bilder du har tatt 🙂 Vi har hatt noen dager med kjempefint vær med sol og blå himmel, og det har vært kjempefint. I dag var det egentlig meldt regn, men det kom ikke så mye som de hadde meldt. Var ute og og gikk en tur, og det var fin temperatur 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, mange flotte dager nå! Og det kan komme fine dager utover også. Men i dag sur vind og da er det høst for meg! Du er flink med turer, deilig å komme seg ut hver eneste dag! Klem og fin fin kveld utover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg