en sesong er over

 

God formiddag, skal etterhvert ut på tur. Men deilig å kose seg litt her inne først. Med kaffe og småpuslerier! Den er en tid for alt. Det er slik med årstidene her i Norge. Man må lissom leve etter det som naturen legger opp til. Man kan ikke gjøre det samme hele året. Fra  campingen her på øya. Vognene må flyttes. Stormer og høyvann kommer alltid. Derfor så flyttes vognene vekk fra campingen. Det er alltid vemodig å se på. Kanskje enda tristere for de som ferierer der. Vet ikke. Kanskje deilig også. Gjøre noe annet. Kanskje lite å finne på i en campingvogn når utelivet er begrenset og man blir sittende tett i tett inne med 2 til 3 unger. Nei, har det vel best hjemme da. Kanskje har folket hytte et sted også, på fjellet.

 

🍂🍁🍂

 

Kjekt med litt variasjon ellers så blir livet kjedelig. Gjøre det samme hele tida. Jeg gjør jo mye av det samme føler jeg. Men likevel føler jeg at livet mitt er variert. Alltid noe å se på turene mine. Noe å finne på her hjemme. Så synes ikke dagene er kjedelige jeg. Men er ikke  en person som kjeder meg heller. Har for mange hobby og gjøremål til det. Jobben tar jo også en del tid! Og jeg kan alltid sette meg på et tog til et sted….:)

 

God tur, God søndag!

 

Foto: Solliv. Fra en ensom platting på Campingen. Vindmølle alene i høsten, der barna har dratt…

Tekst: Solliv

10 kommentarer
    1. God formiddag.
      Jeg er og glad for at vi har forskjellige årstider. Jeg hater vinteren, men hadde sikkert ikke satt så stor pris på våren hvis det ikke hadde vært en vinter først.

    2. God dag , får vel jeg si😊, jeg har nettopp stått opp. Klarte ikke å sovne før langt på natt. Jeg lå for det meste og surra med syplaner.
      I dag er det sol ute, og dette innlegget her var veldig koselig å lese . Det første jeg åpnet i dag😊
      Så positivt og fint😊
      Ønsker deg en flott dag. Stor klem sendes deg😙

      1. Tusen takk så hyggelig å lese da. Håper du er godt i gang med dagen da. Jeg spretter jo opp. Er morgenfugl 🙂 Ha en fin dag videre…..og klem kommer susende! <3

    3. Ikke bare naturen som forandrer seg på denne tida. Men sånn er det, man pakker bort og pakker frem. I dag kom det noen snøfnugg dalende, men bare sånn at sansene våkner og skjønner at nå kan hva som helst skje på værfronten. Men jeg håper værgudene er med oss til over neste helg. Ha en flott søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg