En øl i Trondheim

Foto: Tor – Øl i sola på et sted som heter Hevd

 

Ble det ikke i dag, men det var et bilde jeg fikk tilsendt fra sønn min. Han er på tur…Jeg har også vært på tur!

 

Foto: Tor – Trondheim by

 

Men det var her på Kråkerøy da! 

 

 

Foto: Solveig – Kråkerøy

 

Jeg har trampet og gått her på øya i tre timer og hatt med mat og te.. Ganske guffent i dag, grått og surt..litt sånn råkaldt! Ikke helt vinter og ikke helt vår, men det er vinterferie her i Fredrikstad nå! 

 

Foto: Solveig – Kråkerøy

 

Nede på båthavna på andre siden av øya her! Båthavner er alltid artig å besøke synes jeg, selv om det var dårlig med båtpuss. Det er for tidlig enda…Det er vel heller en påskesyssel! 

 

 

Foto: Solveig – Kråkerøy 

 

Rett bak sekken min her fant jeg en liten blåveis, bitteliten som en knappenål, men knuppen var blå! Så våren er i anmarsj altså! 💙

 

 

Den som leter man finner…

32 kommentarer

Siste innlegg