En liten tur innom for å hilse på

 

God ettermiddag i solen. Varmt og deilig. Nesten for varmt….Hehe…Jeg jobber jo med veranda: pusser, vasker og beiser. Det er skikkelig hot altså. Ble ikke ferdig i dag, nå skal jeg gå meg en tur etterhvert. Så fortsetter i morgen. Det er tungt arbeid – det er litt sånn kroppsarbeid som er uvant for meg. Rare bevegelser og opp og ned og…For jeg bruker ikke latmanns-kost. Sånn lang kost på stang. Nei, ikke slik jeg jobber..

 

Hadde besøk av fetter og kona hans i dag. Var koselig. Fikk pratet litt. Dårlig med servering da. For jeg holdt jo på å jobbe. De kom bare innom med noen saker. Og kake hadde jeg IKKE bakt i går <3 Gadd ikke styre med det i finværet. 

 

 

Og jeg strikker enda en topp. Ikke strikket i dag da. Men fikk strikket litt ute i hagen i går! Raglan og korte ermer. Sugerøret er plastikk og sikkert ikke politisk riktig. Men dette hadde jeg i skuffen fra tidligere..Flere år tilbake. Samme om jeg bruker det og kaster og bare kaster det. Kjøpt er kjøpt…. 🙂 og spist er spist….

 

 

En fin fin kveld til deg <3

 

 

8 kommentarer
    1. Hei på deg 🙂 Så flott ved svaberga og sjøen.. Og fine farger på toppen 🙂 Hyggelig med et lite besøk da.. trenger ikke kake sånn til hverdags.. Har så si aldri beisa eller malt..mannen har tatt seg av den jobben..flink du 🙂 Jeg har noen papirsugerør men liker ikke å drikke av dem.. så kunne tenkt meg plast om jeg fant noen.. tror ikke jeg er en “miljøversting “sånn ellers… Klem og fin kveld til deg <3

      1. Jeg beiser og maler mye. LIker det. Synes det er koselig jobb. Men veranda var ikke så trivelig å beise. Stor og jeg må opp og ned og sola stekte i ryggen. Litt for varmt egentlig. Men har bestemt for å bli ferdig. Pusset med sånn pussemaskin først.. Så tar tid dette her..men kommer i mål..:) Toppen blir fin – håper og tror det. Klem og fine kvelden…

    2. Fint bilde av svaberg…. og friske farger på toppen 🙂 ikke alltid en kan servere noe når det kommer noen da! Du er flink til å jobbe altså! 🙂 og sugerør må til – plast eller ei… klemmer <3

    3. Så deilig det så ut på svabergene hos deg😊
      Jammen er du flink som driver med kroppsarbeid ute i varmen !
      Det var fine farger på toppen du strikker 😊
      Gleder meg til å se den ferdig😍

      1. Tusen tak, men litt for varmt egentlig. Men det gjør seg ikke selv. Og det er nå jeg har fri..
        Toppen er artig, strikker ovenfra og ned.

    4. Du verden som du står på 😀 Fikk smurt terrassen her i går.. og takk for det. Etter to dager med snev av sommer.. henger skodda ned i fjella og folk fyrer i ovnen,,,,,,, 🙂 Klem 🙂

      1. Alltid litt å gjøre med hus og hage. Sånn er det jo.. 🙂 Uff da, håper varmen kommer tilbake…..
        Takk, liker jo å holde på med ting og tang jeg vet du…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg