En helt eventyrlig dag

 

En slik dag man bare ser i Eventyrskogen. Helt eventyrlig. Hele dagen..Som et eventyr! 

 

Jeg tuslet og gikk og skrittene ble mange. Men det var så deilig. Og mat må man ha i Eventyret også. 

 

 

 

Over en bru eller flere..Man er jo skikkelig på tur. På en øy over på en ny øy. 

 

 

Jeg bare elsker dette landskapet vi har her på Kråkerøy.

 

 

Helt til å begynne med klatret jeg opp på en topp og så til Vestfold. Før jeg la i vei nedover og nedover og gjennom skog. En ganske stor skog til å være her altså. Og etterhvert så kom man til sjøen og jeg fulgte stier i landskapet. 

 

 

Rene ballsalen her på en av de høyeste toppene her på Kråkerøy! 

 

 

Jeg møtte på både kuer og et hjerte også på veien…❤️

 

En helt eventyraktig dag!

8 kommentarer

Siste innlegg