en haug – hva ble det?

 

God ettermiddag denne 1. mai. Jeg har gått tur og så siden strikket og festet tråder!

 

Det var rett og slett en haug der det lå…Hva skulle dette bli. Masse tråd! <3 Og jeg strikket på….litt ivrig på slutten. Sånn er det med alt håndarbeid! 

 

 

Da ble det en sommertopp! <3 Kjekt å ha nå man skal sole seg litt….

 

 

Forskjellig foran og bak! Jeg fant en oppskrift og så “snekret” jeg min egen vri….

 

Er jo alltid litt å pusle med ja…Sånn er det med prosjekter. Ellers så er dagen litt sol og litt skyer. Skal gå meg en tur igjen etterpå engang…Kan legge ut oppskrift i neste innlegg – hvis noen er interessert…Strikket i Paris! 

 

Ha en kjekk dag da – der du er…<3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg