En god ting får man ikke sagt ofte nok…

Hei dere,

Jeg driver jo og drar i gang dette bloggtreffet.

Endel flotte folk er klare, men ingen skal bli glemt..så har du lyst, så kommenter her på siden. Og lik siden Solliv. Så finner jeg deg og drar deg inn i gruppa.

Jeg jobber nå med hotell. Noen kommer jo litt langveis fra da, og greit med en overnatting eller to.

 .

Altså bloggtreff i Fredrikstad, 1. juni ❤️

 

Greie steder begge to..Det øverste er det nyeste og mest moderne. Har vært mange ganger på begge steder i forbindelse med møter og kurs. Men aldri overnattet. Ingen 5 stjerners hotell dette, men greie…og ligger meget sentralt i byen.

#bloggtreff #fredrikstad

12 kommentarer
    1. Så flink du er. Her er det mye på tapetet på den tiden, men jeg skal se om jeg ikke kan få til å titte innom kanskje. Lykke til med fortsettelsen!

    2. Prinsessa og jeg har overnattet på den Scandic’en…. helt ok! Selv kommer vi med bobilen på treffet…. så ingen overnatting på hotell for meg! Klemmer <3

    3. Jeg bestilte rom på Hotell Fredrikstad np i kveld, noe som betyr at jeg kommer også 😊 Fikk sommerfugler i magen med en gang jeg fikk bekreftelse på bestillingen 🤩

    4. Dette er helt perfekt. Jeg elsker sånne treff 🙂 Håper at alt går i orden for min del også, sånn at jeg kan være med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg