En god musserende vin

 

Delorme Cramant de Bourgogne. Jeg elsker jo bobler, aller helst liker jeg ekte Champagne, men denne smaker som Champagne bare halve prisen! Smaker og lukter bakverk og epler og god smak og ikke for mye eplesmak eller for lite modne (smak av eplekart) da kan vina bli litt emmen synes jeg. Denne var fabelaktig og kjøper nok denne flere ganger. Jeg prøver å variere litt, men denne blir fast gjest i huset når jeg har lyst på et glass. Det være seg tirsdag eller lørdag, er ikke så nøye på det jeg. 

 

Produsert i Frankrike og druesorten er blant annet Pinot Noir (70 %). Lys innbydende farge på denne musserende vinen, delikate og fine små bobler som også holdt dagen etter! Du finner den på varenummer 9476802 og er en halvflaske – pris 123,50. Jeg sier det igjen, kjøp halve flasker hvis du bare har tenkt deg et glass eller to. Neste helg er den ikke drikkende og man heller ut innholdet. Gå for halve flasker er mitt råd, det er som regel bare et glass man har lyst på! Skal du ha fest så sier det selv, da kjøper man jo inn litt av hvert…Men festen for seg selv trenger ikke være dunket ned i alkohol! 

 

 

Et glass bobler smaker alltid!

 

Skriv opp dette nummertet så har du det! 

12 kommentarer
      1. Tusen takk, denne var virkelig god synes jeg da! Men liker du det søtt…Så er ikke denne noe!
        Musserende vin skal ikke være søt tenker jeg..

    1. Titt titt, smetter innom, og holdt på å si skål. 🤗 Tre år siden jeg var på polet. 🤗 håper alt er bra med deg. 🤗 Klem

      1. Tusen takk, her er alt bra! Et glass vin synes jeg er hygge. Så polet er en kjekk butikk synes jeg.
        Alltid kjekt å stikke innom dere hvis man trenger en gave til noen også!
        Koser meg jeg ved å lese på flasker og etiketter, det er en hobby! 🙂
        Kjøper egentlig mer enn jeg drikker hehe…Klem oppover…

      1. Takker, denne er virkelig god! Finnes sikkert i en større utgave også, hvis dere skal ha litt å by på i glasset hvis dere er flere en kveld!
        Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg