En god kaffe latte

 

Hygge på en mandag! 

 

Mitt mål er å lage en god dag hver eneste dag!

 

Skal ikke så mye til for meg, jeg må ikke reise jorda rundt for å ha det bra! Må ikke drikke kaffe latte hver dag heller! Men er anledningen der så tenker jeg ikke at kaffe ute er dyrt! Man kan få en hel pose kaffe til en tier på Extra, hvis man er heldig den dagen! Og kaffe drikker man jo både her og der ellers også! Man ser jo det på jobben også, er det tomt for kaffe så blir det fort litt nedtur! Mange ganger handler jo livet å gå fra den ene kaffekoppen til den andre! I hverttfall sånn tidlig på dagen! Etterhvert blir man jo forsynt! Min kropp sier i fra, nok er nok! 

 

Her ble det en fantastisk nydelig kaffe latte med karamell i et skikkelig glass, det digger man! 

 

K a f f e l a r s

14 kommentarer

Siste innlegg