En fargerik rute

 

Fint – ikke sant!

 

Satt sammen litt blått og gult jeg til våre venner! 💙💛

 

Menneskene i dette landet er i mine tanker hele tiden, håper på fred og at verden blir et vakkert sted å leve! 

 

Gåruten min ble også fargerik, mye å se der ute – bare man ønsker og vil tenker jeg..Går man en ny rute i morgen så er det helt sikkert andre farger og motiver å se! 

 

 

Tenker og tror at dette er raps! Og den blå blomsten heter Honningknoppurt! Fantastisk vakker! 

 

 

 

Solliv ønsker dere en fin kveld og sender over en God klem til alle lesere av bloggen! Takk for at du er der! 

18 kommentarer
    1. Helt nydelige bilder.<3 En hilsen til det Ukrainske folket!<3 Ja, kunne det bare bli fred igjen. Hvor flott hadde ikke det vært.
      Krig i Europa….hvem skulle vel trodd noe slikt…..Men så hendte det likevel! Så trist!

      1. Tusen takk <3
        Denne krigen er jo så meningsløs. Vi lever i 2022 og det burde vært mulig å løse dette på en annen måte – vanskelig å forstå altså. Hjertet mitt gråter for alle disse menneskene – så mange triste historier der ute. Stakkars mennesker.
        Klem til deg 💙💛

    2. god kvelden ,i dag reiste besøket vårt så jeg er snart innom på blogge igjen ,har hatt 2 fine uker ilag med min søster bare et lite avbrudd et par dager da dei var i konfirmasjon :=) den blå blomsten har jeg i hagen ,viste faktisk ikke hva den hette ,men rapsen er utrolig vakker ,plukk den en blomst neste gang du går forbi og smak på den ,den er aldeles nydelig å spise gjerne i en salat :=)

      1. Hei på deg og god kveld ja. Koselig med besøk da, og litt tomt når dem drar!
        Den blå blomsten er jo så utrolig vakker, blå blomster er i grunn vakre også..Heldig som har en slik i hagen.
        Det er noe spesielt med dem. Raps er flott, ja skal ta med meg til salaten en dag høres godt ut,
        tenkte ikke over det jeg. Hadde salat i kveld, men kan lage det i morgen også! Takk for tips..
        God kveld videre og natti natt når den tida kommer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg