En etter en detter av lasset

 

Men jeg er snart tilbake 100 % tenker jeg! Jeg synes jo blogg er kost da, men jeg tror det er viktig å ikke brenne seg helt ut! Jeg tok tak før jeg gjorde det…Jeg vet ikke helt hva som skjer og hvorfor folk blir lei, men er vel det at man føler at man må være på! Hele tida..Man må ikke det. Man må ikke kommentere alt man ser. Man må ikke lese alt man ser! Ingen forventer det! Man må heller ikke legge ved 100 bilder hver dag, eller skrive endeløse tekster om ditt og datt! Man må i grunn ikke noe… Skrive og lese når man har lyst tenker jeg! Og kommentere litt her og der når man har lyst 🥰 Det er kanskje vi selv som har gjort det til en jobb, og så får man lite lønn for jobben og så detter man helt ut til slutt! 

 

 

Men i disse tider blogg sliter litt, så bør man være litt rundt omkring tenker jeg. Ikke bli helt nedgrodd her, men synes litt på andre steder også! 

 

 

Og så er det noe som heter SOMMER og når det er sommer vil man nyte andre ting! Og juli er sommer i Norge! Mange som har ferie da, og koser seg med venner og hytteturer og konserter og restaurantbesøk..Og ta buss for tog, haha…Da går tida, kjeder du deg en dag så er det bare å finne ei rute og med et har hele dagen gått laaaangsomt til et mål…Nå regner det, så vet ikke ikke jeg, jeg hadde jo tenkt å spise i byen slik som i GÅR – ikke så kost å sykle til byen nå! Så får se…kanskje jeg bare fortsetter å slappe av her hjemme! Gått kjempelang tur så har fått roa i kroppen også. Vært utrolig flink nå, gått masse, sykla masse, svømt masse…spist nesten 0 sjokolade! Man trenger ikke alt det sukkeret hele tida, tenker jeg 💜 selv om det er ferie så prøver jeg tenke litt…Så fornøyd jeg! Hva andre gjør, bryr jeg meg ikke om altså, men følte det var litt greit nå… men du nyt ettermiddagen og kvelden!

 

– S o l l i v

14 kommentarer
    1. HELT enig med deg! Vi mååå ingenting. Blogg skal være gøy og energi -givende spør du meg. Ikke tappende. Eller noe man mååå gjøre sånn eller sånn. Blir ikke noe god kommunikasjon heller hvis man bare er sur og lei 🤔Kos deg du, og blogg som du føler gir deg noe 😊

      1. Takk, må være gøy og flyte lett…
        Da blir det fine innlegg og man følger opp sine folk..
        Er man lei så bør man ta pauser. Til det går over tenker jeg…

    2. Bra innlegg og veldig enig med deg. Eneste er at i disse tider tror jeg at det er lurt å være aktiv, bare en følelse jeg har, tenker at noen i disse tider sitter og vurderer en avgjørelse om to be or not to be.

      1. Takker, ja du er nok inne på noe der…Vi får stå på og ha gnist! Og ikke la andre medier ta knekken på blogg her. Folk kommer og går – sånn er livet. De trodde det med bøker også at det var kroken på døra, men resultatet er jo at folk leser bøker som aldri før! Ha en fin kveld… 🥰

    3. Veldig enig i at blogg skal være morsomt, ikke jobb. Blogging skal være givende, hyggelig og inspirerende, og mye mer 😉

    4. Sommer er nyting – men på en annen side er det jo akkurat da jeg har mest å blogge om….! Slutta du å linke via Bloggblokka??? Masse jeg ikke har sett, fordi jeg ikke trodde du blogga….. sorry 🙁 klem

      1. Takker, jeg har ikke giddet å linke i denne “bloggfrie” perioden..
        Men nå er jeg jo straks tilbake og da deler jeg i grupper igjen..
        Sommer har man mye å å blogge om og man vil også nyte..Ikke enkelt med balanse her, klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg