en dag igjen

 

God torsdag…

 

Tenker og tror – en dag igjen så er det jaggu helg. Og tre dager igjen så er det jaggu vår….Da er det mars! Deilig 🙂 Jeg er vår- og sommermenneske! Så gleder meg stort til å begynne å grave litt i hagen og ordne litt ute igjen! Det jeg ikke rakk i fjor – begynner jeg på nå snart…Herlig! 

 

Liker å være ute hele året jeg, men det er noe ekstra med en ny vår…Sånn er det alltid!

 

 

Pensjon og trygd er viktig…enn så lenge sparer jeg! Litt hver måned!

 

 

Ole Brumm,…du har en flue på nesen din, sa Nasse Nøff…Si i fra når det kommer en til, så kan de bli venner, sa Ole Brumm…

8 kommentarer
    1. Vi har vårlig vær her vi også, og det er kjempeherlig 😊 Det er +8 grader og lettskyet vær. Virkelig vårstemning her 😊Regner med at vi får mer snø i mars. Det er typisk marsvær hos oss.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Litt rart å tenke vår i mars her jeg bor. Også april kan være vinter her. Mai er vårmåneden for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg