en bloggvenn har bursdag

 

Gratulerer med dagen fine du….<3

 

En god bloggvenn har bursdag i dag. Bloggeren UTIFRILUFT Veldig koselig menneske og veldig fin blogg. Hun er et friluftsmenneske med stor F. Jeg har møtt MARGRETHE to ganger. To bloggtreff. 1 i Oslo og 1 her i Fredrikstad. Veldig koselig og jeg satser på flere treff med denne flotte bloggeren <3

 

Kjenner du MARGRETHE titt innom bloggen hennes? Dersom du ikke allerede har gjort det…Jeg anbefaler å ta en titt, for her er det masse vakre naturbilder <3

 

En rose til denne flotte bloggeren fra meg….:)

 

klemmer….

6 kommentarer
    1. Stordag i dag på Margrethe 😀 Veldig koselig at du setter pris på henne på denne måten 😀 Slenger meg på og inn med masse gratulasjoner 😀

    2. Tusen takk for så flotte ord! Varmer veldig! Har feiret med stil med unger og mann i Oslo. På show med middag og hotellovernatting! Nå er jeg sliten…… Stor varm klem ❤

      1. Bare hyggelig og jeg mener det! <3 Høres ut som en helt topp helg og bursdag <3 Men man blir sliten av fest 🙂 helt klart…..men mange fine minner! Klemmer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg