En av mange badeturer

 

Nå er det virkelig varmt om dagen. Det begynte jo å bli hot allerede forrige uke. Dette var fra en badetur da. Liker å gå til forskjellige steder….og helst ikke på strender. Ikke at det er så mange av det akkurat her på Kråkerøy da…Og helst ikke tjukt med folk! Det er da jeg får slappet av, når jeg finner mine steder… Men på dette stedet fikk jeg ikke slappet av…flyttet meg da og satt meg ned her. Like bortenfor der jeg egentlig skulle bade..Var det en måkeunge med 2 hissige foreldre…Da er det bare å pakke sammen først som sist…

 

I dag jobbet jeg litt i hagen da jeg kom fra jobben. Varmt var det..Etterpå ble det litt kyllingsalat her i heimen. Det var deilig måltid i dag..

 

Bikinien er fra Rusta og håndkle er fra Santa Pola i Spania.. 🙂 Badet nå i kveld og vannet her hjemme etterpå..Bærer litt vann med kanner….Nå litt te og titte litt her på bloggen! 

 

God natt når den tid kommer…

8 kommentarer
    1. deilig på stranda men ikke med hissige måser,her inne sov måsene i dag,og ingen unger kunne jeg se heller :=) fin bikini da :=) må vanne i hagen slike dager ja ,jeg setter på vannspreder noen plasser ,men mye må vannes med kanne også

      1. Ja, mange flotte steder her på Kråkerøy 🙂 så det er bare å finne ny tur hver dag…
        Bikini var grei den…Her er det ikke lov med spreder nå….så da må det bæres litt vann 🙂

    2. Det ser så deilig ut å både på disse fine plassene du finner.😊
      Jeg håper på å få meg et bad eller 2 til i løpet av sommeren jeg også😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg