Elvebredden

 

God kveld til alle her inne som leser bloggen. Det er koselig synes jeg..Det er også koselig å gå ut og spise! Og særlig på steder som er litt ukjent. Er ikke ukjent sted for har jo gått forbi alltid..Tenk det, er det virkelig mulig. Men stedet ser litt sånn enkelt ut og tenker litt gatekjøkken. Og det er jo ikke det man ønsker når man går på restaurant da! Jeg vil i hvertfall ha god mat! Mat jeg ikke lager så ofte hjemme. Med god smak og et sted jeg kan lade litt og bare hygge meg. Ikke bare spise for å bli mett! 

 

 

Biffsnadder med det vanlige tilbehøret og det fulgte med deilig salat..

 

 

Vet dere! Det var så innmari godt – aldri smakt så god biffsnadder i hele mitt liv. Og alt tilbehøret var perfekt! Salaten ser veldig god ut og var det. Men en smak jeg ikke helt beskrive og det var dressing eller krydderet som gjorde utslaget vet jeg ikke. Men såååå god. Biffsnadder var passe mør og deilig krydrer og mye mat! Alle vi 3 som var ute sammen tok det samme. Og alle sa: “Dette var godt”..Jeg kommer absolutt igjen og spiser, kanskje prøver jeg en annen rett..Eller så blir det biffsnadder igjen.. Les også litt om stedet her: Elvebredden/meny 

 

 

Slo ut håret og jeg valgte eplekake til dessert. Var helt grei! Men sjokoladesaus over en eplekake passet ikke så godt sammen synes jeg. Det er min mening..Men utsikten var GOD…! Legger ikke ut bilder av de to andre her. Men var min kusine og hennes mann. Veldig koselig selskap. Koselig å være litt sosial. Og veldig hyggelig betjening og service. Det var 3 stoler ved bordet. Jeg hadde med veske. Jeg satte den på gulvet, men i løpet av et lite øyeblikk var en stol plassert ved siden av meg og veska på plass. Sånt liker jeg altså! Fint å sitte ute (kunne velge med eller uten tak) Såpass ustabilt om dagen så vi satt oss under taket. Men var plasser inne også. Men der sliter jeg..Blir for mye akustikk.Og det var fin musikk på høyttaler..Passe lavt, selv jeg med min hørsel ble ikke forstyrret. For jeg er var på alt av lyder og sammensurr av stemmer ❤️

 

Tusen takk for veldig god mat!

 

 

10 kommentarer
    1. Nam, dette så skikkelig godt ut ja. Jammen godt du endelig kom deg inn dit, og ikke bare gikk forbi. Jeg er litt sånn jeg også, ser etter hvordan stilen er, og dømmer etter det som jeg tror. Ikke alltid at det stemmer så godt nei.
      Koselig å være litt sosial ja. Og jeg sliter også sånn som du, eller ikke helt på samme måte da, for jeg hører godt. Men jeg sliter med mye lyd. Musikk og masse folk som prater. Da blir jeg skikkelig gåen.
      Godt du koste deg fine du ♥ Klem ♥

      1. Tenk det, bare gått forbi …er det mulig! Stedet var helt fantastisk…
        Koselig med litt sosial grei..Men jeg må være forsiktig og tenke og finne steder hvor det ikke er for mye prat og støy..Litt slitsomt..Men slik er livet mitt..
        God klem til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg