ELSKER, ELSKER IKKE, ELSKER!

 

Det ble torsdag igjen og jeg har gått gjennom ved Gamlebyen to ganger i dag også! I dag var det sånn vakkert ute at det ser ut som et maleri, det elsker jeg veldig! Elsker sol og sommer og blide mennesker og føle at man er verdsatt for den man er! Jeg elsker mennesker som er seg selv og ikke er falske – later som dem er snille og så er det bare en maske! Sånt elsker jeg ikke..

 

Jeg elsker ikke den sure vinden som er for tiden, man føler seg lurt..Ser så fint ut når man sitter inne og så kommer man ut og så er det bare kaldt!

 

Vi liker ikke bli lurt, minner meg mye om før når ungene var mindre og det var ting man skulle sjekke opp i forskjellige butikker..Så kom man da til den butikken og fikk beskjed, tilbudet gjelder ikke før på lørdag og/eller neste uke! Eller vi er tomt på lageret, men vi har en annen modell som er like bra! Eller for å få dette tilbudet må du bruke Mastercard..Altså man ble lokket til en butikk, og så fikk man aldri den varen som var på tilbud i avisen. Det var så mye om og men og man måtte komme tilbake om 5 dager for da hadde man flere på lager! Altså ingen ønsker å føle seg lurt..

 

Det været det været…Vi skal jo ikke klage her nede i sør for andre har det verre enn oss! Men likevel så elsker jeg ikke sur vind! Eller sur vin, hehe…elsker forresten ikke søt vin heller..Den må være tørr eller fruktig/frisk! 

 

Jeg elsker også når det er morgen og man vet man har FRI…elsker lange morgenstunder med kaffe og kos!

 

 

Jeg elsker blått og grønt som dette! Det er farger man blir glad av altså! 

 

 

Elsker å være på tur, kort eller lang! 

 

Elsker 17. mai av hele mitt hjerte selv om det er mye hysteri med bunader og regler og slikt! Men jeg tenker at 17. mai er barnas dag og glade barn med norske flagg DET ELSKER JEG!

❤️🇳🇴🇳🇴🇳🇴

 

 

12 kommentarer
    1. Så herlig innlegg, og mange fine tanker og ting du liker og ikke liker.
      Her har vi hatt veldig mye vind i dag, og regn. Så kom bonden med traktoren og spredde møkk rett over veien her. Skremmer bort både folk og rådyr 😁
      Vi skalket alle luker 😂 Ha en fin kveld! God klem ❤️

      1. Tusen takk, ja når bonden sprer møkk det elsker jeg ikke!!!
        Da må man. løpe inn og lukke det som er ja, brekker meg neste jeg..
        Kos deg masse meg kvelden, fint her – men vinden er sur fremdeles…
        Klem til deg ❤️

    2. Flotte bilder. Jeg elsker 17. Mai. Gleder meg mer enn ungene her ( de er jo store)
      Bunaden har jeg ikke kommet inn i siden barnedåpen til Eldste Sønn. Den var i 1995….
      Lag deg en fin fridag i morgen!

    3. Nydelige bilder fra deg i dag.
      Jeg er blitt skikkelig lurt i dag og det liker sannelig ikke jeg heller kan du tro.😜
      Kos deg masse masse i det nydelige vårværet!☀️☀️☀️

      1. Tusen takk, veldig vakkert i Gamlebyen i dag…
        Fantastisk med de sterke vårfargene! Kos deg masse med kvelden!
        Lurt er ikke gøy! 😻

    4. Mm – jeg ELSKER mye av det samme som deg altså! Elsker alt som er glad, ekte og fargerikt – å være på tur, å være ute, å snoke rundt på nye steder! God klem <3

    5. det er sant ,ingen liker å bli lurt butikkane bør skjerpe seg der,ofte en vare er bortevekk samme dag du får tilbudet i postkassen ,har dei så få varer er det ingen vits i å publisere det .
      Sur vind her også men jeg håper det blir en varmere vår neste uke :=)

      1. Mye lureri med reklame, nå biter jeg ikke så mye på slikt lenger!
        Har lært……
        Vind i dag også og en del skyer! Men sånn er det jo i mai…lunefull!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg