Dunk dunk dunk dunk

 

I går var det festival her igjen! Sånn musikk fra 1990 -2000! På den tiden var jeg småbarnsmor og hørte lite på musikk! Det var stillhet og turer i skogen når man hadde 5 minutter for seg selv! Da jeg hørte denne musikken i går – så var det for meg dunk dunk….Altså litt hodepine-musikk i mine ører…Jeg er litt var på det! Men det artig å titte litt, folk hadde kledd seg ut i rosa grilldresser og gule sko, og stooore solbriller, fargerike hårbånd – altså farger og stil! Fra A til Å – gjennomført! 🕶️🌈

 

Til og begynne med husket jeg ikke at det var en slik festival i byen! Jeg har jo “min egen ferje” nå..Altså ferja går utenfor byen! 

 

Jeg syklet tidlig hjemmefra i går, skulle på jobben og ble der i mange timer! Ting som venter..Sånn er det å jobbe! Men ikke noe problem det altså, jeg gjorde det for min egen skyld og kundene sine..Ikke for at arbeidsgiver hadde kalt meg ut! 

 

Men da jeg så meg ferdig med min økt så syklet jeg innom Gamlebyen og tok meg en kaffe! Gadd ikke sette på kaffemaskinen nede på jobben! Så da hørte jeg “dunk dunk”…skjønte ikke helt hvor det kom fra! Men da jeg tok ferja over fra Gamlebyen til Fredrikstad så gikk lyset opp for meg! Det var festival! We Love The 90s & 2000s Sommerturné 2024! Mye folk altså og veldig mange svensker! 

 

Tittet litt rundt og søkte mot stillheten på biblioteket! 📚

 

 

Det er lyd på linken nedenfor altså! Advarsel….

 

https://www.facebook.com/welovethe90stour/videos/456395623558803/

 

 

 

16 kommentarer
    1. Best å søke tilflukt når musikken blir for høy.🥰
      Det er koselig med festivaler, men da får man musikken nært innpå om man vil eller ei. Det er nok mer 80-tallsmusikken som fenger oss. Kos deg resten av søndagen! 🤗

      1. Koselig med festival, men dette er ikke noe jeg vil bruke penger på..Er for gammel for denne musikken!
        Og var sliten etter jobben!

        Men gøy å se at folk kler seg ut!
        80- tallet er mer oss ja! Vi er der vi! Nyt dagen 💚

    2. Jeg er avhengig av musikk, men orker ikke om det blir for høyt.
      Ellers så liker jeg jo best musikken fra slutten av 70 tallet og opp til 1990 tallet aller best. Å den er den som jeg hører mest på når jeg kjører bil. Klems 🥰

      1. God ettermiddag..ja, jeg vet du liker musikk og må ha det..Jeg kan kose meg med å høre på musikk og være på
        festivaler hvor jeg velger musikken selv..Men denne festivalen, stod jeg over! 70 og 80 tallet…ja, da præker vi musikk!

        Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld! 💛 klems….

      1. Ikke sant, moro å se…Men å være inne på området i timesvis….Nei, for gammel altså! Men de yngre kosa seg sikkert masse! 🙂

    3. Ikke noe musikk for meg heller, men kjenner litt på rytmen når jeg hører det…kroppen vil liksom være med litt, men bare litt…for jeg slår den fort av 🙂
      God søndag! Klem <3

      1. God kveld…Musikken er litt slitsom synes jeg! Men har jo aldri helt vært fortrolig med denne heller…
        Det blir mer 80- tallet for oss, som Hanne Beate skriver her… 🩷 klemmer herfra…

      1. Ja, dunk dunk – lød det i hele Gamlebyen. Jeg fattet ikke hvor den lyden kom fra!
        Musikken passer ikke meg altså…Høres ut som fine valg hos deg – klemmer…🌈

    4. Jeg bodde i Oslo på 90-tallet og var en del ute på byen – og noe av musikken er MIN musikk 🙂 Husker jeg likte AQUA da de kom. Morsom musikk og tekst 🙂 men mye som ikke er noe…. dunk dunk i dag gir fort hodepine… Lag deg en fin mandag 🙂

      1. Tusen takk… Ja man må finne sin smak og mye blir jo forandret gjennom årene også… Dunk dunk er ikke meg… Men artig å se folk levde livet og kledde seg ut.. Ha en fin kveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg