Du vet det er høst

 

Søndagsturen gikk til en av båthavnene her på øya..Det er høst – tro det eller ei..Folk duller og daller med båtene, for at de skal holde seg “friske” hele vinteren..Godt med litt presenning tenker jeg, beskytter mot uværet som måtte komme! 

 

 

Trær slipper blader og bakken blir som et teppe..GYLLENT – Det hadde vært nydelig her inne hos meg, for en lekker farge! Dette teppet altså… <3 

 

 

Ting er på stell..

 

 

Og spyleveske-flasker er kjekke lodd! 

 

Var en liten tur i byen og tok noen bilder også, men de får jeg vise i morgen..Var hos mamma nå i kveld også…Dere vet, det er noe med å gi omsorg <3 Så blogg fikk være blogg, men jeg fikk en flott tur på dagen i dag..Jeg brukte den ekstra timen til å gå en ekstra lang tur,  det gjorde godt. Det er jo ikke kaldt bare deilig å være ute…Klokka er stilt, hagemøblene satt inn og snart stuper jeg i seng! Gammal tid i hodet mitt…Så følger den jeg, så man ikke surrer det til! 

 

Hva brukte du den ekstra timen til?

10 kommentarer
    1. ja nå er det høst og båten må passes på slik som bobilen ,dyre saker :=) jeg sa det samme om den fargen jeg også her om dagen ,den er så herlige ,ja fargen på lauvet som ligger på bakken ,her våknet vi til naken skog i går så nå er skogen fri for løv dette året,bittelitt igjen rundt hagene men i fjellet og skogen er alle trær bare ,det er høst

      1. Begynner å minke på løvet her også, og fargene er jo så vakre..
        Det gylne snitt, farger som man fint kunne tatt inn i heimen! Varme og gode farger.
        Kos deg masse med dagen!
        Gleder meg igjen til ny vår og skogen igjen blir grønn! Men først får vi ta november, jula og vinteren…

    2. Liker ikke denne klokkesnuingen, men vi får ta det. Etter en uke begynner det vel å hjelpe på trøttheten. Ja, nå er båtene pakket inn og kulda kan komme. Jeg liker de gulvteppene av løv. Fint å være i høsten også. Ha en vakker ny uke. Klemsiklem 🙂

      1. Klokker og surr blir bare rot i mitt hode…Jeg er så sykt vanemenneske og må ha faste tider når det
        gjelder soverytmen..Men allerede surr nå, sovna sent i går og da er jeg i gang… 🙂 med å være trøtt…
        Klem…

    3. Mange høstlige gjøremål nå! Jeg har fått rydda alt vekk ute – så der er jeg i mål, heldigvis! Min ekstra time sov jeg bort….. tenkte jeg kom til å våkne tidligere, men dengang ei….! Klem <3

      1. Man trenger mye søvn, det merker jeg altså.
        Før kunne jeg våkne oftere av meg selv, jeg må ha på varsel..Hvis ikke blir det bare tull og
        man sovner ikke til kvelden..
        Godt å få rydda litt ute.. 🙂 nå kan november komme. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg