du husker vel fluor

 

Det er noe jeg må ha i huset. Både skylling og fluortabletter. Nå var det 3 for 2. Så da ble den ene boksen med tabletter gratis. Jeg skyller som regel om kvelden. Og på morgenen etter jeg har pusset tenner tygger jeg et par tabletter. Tror man skal/kan ta 4 slike om dagen uten at at det er skadelig. Så mange ganger har jeg en eske på lur i veska og tar en tablett etter mat og drikke f.eks etter lunsjen på jobben. 

 

Mamma på snart 85 tar også fluortabletter. Først satt vi bare en eske inne på toalettet hos henne. Men hun hadde ikke helt styring på dette og nå får hun det av hjemmesykepleier sammen med tabletter som hun må ta hver kveld! Hun ble anbefalt å bruke fluor av tannlegen! 

 

Her hjemme har vii alltid hatt skylling og fluortabletter i huset!

 

 

Kos deg videre med kvelden…

10 kommentarer
    1. Hmmmm jeg pusser tennene med fluor-tannkrem……. men kanskje jeg skulle tatt fluortabletter igjen… har ikke tatt på en god stund. Har også hatt munnskyll…. Må skaffe tror jeg!

    2. Bruker munnskyll..når “jeg husker det”..for sjøl om jeg ikke har så mye å bedrive dagene med, er jeg et totalt svirr-hue, som skal være glad for at jeg i det minste husker å PUSSE tennene 🙈 Fluor har jeg nok ikke brukt siden jeg var unge..

      1. Ja, munnskyll er jo kjekt…har brukt det jeg også! Får rensa opp litt og sånn. For det er jo sterkt..men dårlig ånde forsvinner. Fluor kan være kjekt det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg