du grønne glitrende stjerne

 

God kveld der ute og inne i heim og hytter. Håper du koser deg. Jeg slapper av og drikker drømper 🙂 Gjør ikke det da! Men strikker og tar et glass vin. Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker grønt!

 

Håper virkelig du koser deg denne fredagen. Det er desember og snart jul. Mye å glede seg til for mange. Og mange som gruer seg. Jeg liker jo å være alene. Så sliter ikke med ensomhet på den måten. Men mange elsker jo mennesker rundt seg og trives med det. Jeg elsker ro og stillhet. Ordne med mine greier. Og gutta da. Alltid noe å finne hvis man vil og ønsker 🙂 Men for de som ikke har noen rundt seg så kan det kanskje bli tunge tak i slike høytider. Men man må egentlig bygge relasjoner hele året og ikke akkurat på tampen av året! 🙂 Ønsker deg en fin kveld og morgendag videre…:-)

 

Klem Solliv 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg