Dra meg baklengs inn i fuglekassa…

Hei og fine lørdag….

Jeg er fortsatt hjemme…er det mulig. Jeg som er rastløs og flyr rundt hele tida. Holder på hjemme. Kaster og rydder. Inn i boden og ut kom jeg med pappesker som var tomme. Ungene bestiller fra Zalando og sånn og kjekt å stable tomme esker i boden….hmmm…

Har kommet gjennom alle vinduene også. Svarte av sot etter vedfyring og stearinslys….Ikke bra. Dette puster vi inn…

I går kveld gikk jeg turen min i byen. Fredrikstad. Det pyntes til påske. Ikke ferdig enda. Men det har kommet planter…og snart kommer kyllinger. Fint altså….

Nei, nå må jeg ha en kaffetår og en kjeks….før det ryddes videre….

#ryddemodus #fredrikstad

 

13 kommentarer
    1. Haha, vårfornemmelser hos mennesker medfører visst rydde- og vaskesjau. Jeg har hodet i skuffer og skap, måtte bare ha en kaffepause her. Helt fantastisk vær, forresten. Og så velger jeg å være aktiv innendørs…

      1. Ikke sant… Når sola kommer frem så blir man skremt… Hehe.. Var litt ute også.. Ikke så mye sol her… Men kom senere på ettermiddagen 😀kos deg…

    2. Flinkis😊 Du står på du. Det er nok godt å få ryddet litt her og der.
      Jeg kommer liksom aldri lenger enn til vanlig rengjøring jeg.
      Ha en fin kveld 😊

      1. Tusen takk 😀Det trengs for mye harelabb ellers… Så nå må det tas en skikkelig tørn… 🌷NOK å ta i her… Ute og inne 😀men er jo litt moro da…

    3. Jeg lurte litt på det der med fuglekassa?? 😀 Var han Solan der også? 😀 Flink du har vært da! Jeg har gått tur, i kunst-parken 🙂 KLem

    4. godt å få ryddet skikkelig,vi har bossdunk for papirhenting,her må alle ha det,og akkurat den dunken blir alltid full,vi har en sekk med plastikk også oppi samme dunken.
      det var vakker beplanting ,må være noe som tåler litt frost dette da som vi ikke får tilbud om å kjøpe her ) her er det bare påskeliljer og stemorsblomster omtrent

      1. Deilig å rydde litt ja… Har dunk vi også.. Så det bare til å fylle opp.. Jeg gjør det. Men ikke alle her i huset er like flinke. Kjekt å holde på litt for det trengs et tak på våren… Alltid 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg